F1 22 - Setup Japonia, tor Suzuka - najlepsze ustawienia bolidu
Najlepszy setup na Japonię (Suzuka) w F1 22.
Poniżej przedstawiamy najlepszy setup w F1 22 na tor Suzuka w Japonii. Powstał on przede wszystkim z myślą o osobach jeżdżących na kierownicy/kontrolerze i bez najprostszych asyst. Więcej o dostrajaniu ustawień samochodu i najważniejszych opcjach z tym związanych znajdziesz dokładnie w tym miejscu.
Aerodynamika:
- Przednie skrzydło: 30
- Tylne skrzydło: 28
Przekładnia:
- Dyferencjał ze wciśniętym pedałem gazu: 60%
- Dyferencjał bez wciśniętego pedału gazu: 53%
Geometria zawieszenia:
- Pochylenie przednich kół: -2.90
- Pochylenie tylnych kół: -1.10
- Zbieżność przodu: 0,06
- Zbieżność tyłu: 0,23
Zawieszenie:
- Przednie zawieszenie: 1
- Tylne zawieszenie: 8
- Przedni stabilizator poprzeczny: 6
- Tylny stabilizator poprzeczny: 7
- Wysokość zawieszenia przód: 7
- Wysokość zawieszenia tył: 4
Hamulce:
- Ciśnienie hamulców: 100%
- Balans hamulców przód: 50%
Opony:
- Ciśnienie prawej przedniej opony: 24.3 psi
- Ciśnienie lewej przedniej opony: 24.3 psi
- Ciśnienie prawej tylnej opony: 22.8 psi
- Ciśnienie lewej tylnej opony: 22.8 psi
Po stworzeniu setupu pamiętaj, aby go zapisać (potem możesz go szybko wczytać) i podpisać nazwą toru. Na PC odpowiada za to klawisz F2.