Banishers Ghosts of New Eden - Ciemnica: Wyłom, Szlam, Clemency i Antipas Gibbs, Istota, Niesprawiedliwy Sąd
Ciemnica - Banishers Ghosts of New Eden.
Po skorzystaniu z wyłomu w jaskini przejdziesz do otchłani. Idź przed siebie, schodząc w dół i niszcząc amulety. Finalnie znajdziesz się w obszarach z wrogami - omiń ich.
Na wielkim polu biegnij do miejsca, które jest oświetlone. Stamtąd odbij w prawo, a dotrzesz do kolejnego laboratorium Lammy'ego. Gdy zbadasz 4 wskazówki, to spotkasz samego poszukiwanego. Przyzna się do tego, że studiuje zakazaną magię.
Musisz teraz poznać, skąd dobiega źródło szlamu. Przejdź przez nie, a kawałek dalej na wprost znajdziesz amulet na duchy (na skale niżej po lewej stronie). Zniszcz go i wdrap się na wysoki kamień, z którego skorzystasz ze skazy i przejdziesz dalej.
Zabij wroga i biegnij do kolejnego wyłomu w otchłani - prowadzi on do tytułowej lokacji w misji. Wbiegnij do domu pod studnią, odblokuj sobie schronisko, po czym zbadaj wskazówki za domem.
Teraz zabij wrogów i przejdź dalej - odbij w prawo i przeciśnij się blisko skał. Aby zniszczyć amulety, biegnij w lewo i popatrz na czerwoną rzekę - za nią znajdziesz amulet. Drugi znajduje się jeszcze kawałek po lewej stronie, tuż obok przepaści.
Teraz rusz w stronę ciała Clemency - dotrzesz do niej, niszcząc kamienie. Uważaj jednak, bo zbliżenie się do niej sprawi, że rozpoczniesz walkę z mini-bossem. Gdy Clemency przybierze postać wiedźmy, to walcz z nią jako Antea. Używaj zdolności, aby szybko ją wybić. Potem w postaci golema przełącz się na Reda i strzelaj w głowę z muszkietu.
Po starciu zbierz z ziemi pamiętnik, a następnie wejdź na krawędź z lewej strony i skorzystaj ze skazy na końcu skały. Idź przed siebie przez maź i zabijaj przeciwników. Odbij w lewo, przejdź pod skałą, a potem przestrzel zamek, aby opuścić paletę.
Teraz możesz przeskoczyć nad przepaścią. Kawałek dalej zauważysz strumień z pitną wodą. Potem znajdziesz ślady prawdziwej istoty, bo sprawdzisz jej torby czy ślady butów. Sprawdź też ciało Antipasa.
Po tym przełącz się na Anteę i sprawdź ślady zostawione na mazi. To rozpocznie walkę z Antipasem, choć jest ona dość prosta, więc na pewno sobie poradzisz. Staraj się nie chodzić po szlamie, a po czystym terenie, aby nie być spowolnionym. Potem przejdź do schroniska i rusz do źródła.
Gdy będziesz w mazi, to popatrz w prawo do góry w stronę wiadra i przestrzel zamek. Gdy wspomniane wiadro spadnie, rusz za nim. Odczytaj echo, a następnie idź na wielką arenę, gdzie znajduje się źródło zakażenia.
Na niej rozpoczniesz walkę z bossem - Niesprawiedliwym Sądem. W pierwszej fazie pojedynku wybierz kwestię dialogową, a później zacznij walczyć z cieniem Reda. Najważniejsze jest niszczyć maź, która kładzie szlam na większym obszarze w regionie, co mocno cię spowalnia. Jeśli będziesz niszczył je w odpowiednim czasie, to zadasz głównemu bossowi dodatkowe wrażenia. Sam Cień Reda najlepiej atakować z dystansu za pomocą muszkietu - strzały w głowę zadają ogromne obrażenia.
W drugiej fazie starcia walcz jako Antea z cieniem tejże bohaterki. Pojedynek jest banalny - użyj zdolności postaci, okładaj oponentkę pięściami, a na końcu - gdy pojawią się gluty na arenie - strzelaj w nie muszkietem Reda, wcześniej przełączając się na niego.
Trzecia faza pojedynku jest cięższa, ponieważ dwa cienie będą cię atakować jednocześnie. Wybijaj gluty, aby nie pozwolić im leczyć oponentów, a dodatkowo najpierw zalecamy zająć się Redem jako Red, a potem Anteą - lub wtedy, gdy już załaduje się pasek wytrzymałości protagonistki. Finalnie na pewno pokonasz przeciwników, bo walka mimo wszystko jest dość podobna do tej z poprzednich etapów zabawy.
Po starciu wróć do Gubernatora. Po wyjściu z jaskini będziesz musiał skorzystać z windy, lecz będzie ona zablokowana na górze za pomocą przeszkód. Wystarczy je zniszczyć za sprawą umiejętności Antei. Po wejściu do środka będziesz musiał zdecydować o przyszłości Fairefaxa:
- Możesz wydać na niego wyrok, co sprawi, że Fairefax zginie, a wioska straci swojego lidera. Przyczyni się to do Wskrzeszenia Antei. Dodatkowo mieszkańcy będą zadowoleni z twojej decyzji, a Lammy przejmie władzę nad osadą. Będzie on potem potrzebował pomocy z przemową, której mu udzielisz.
- Możesz go oszczędzić, co sprawi, że dalej będzie on zarządzał wioską i głosił swoje mądrości. Przyczyni się to do Wstąpienia Antei. Otrzymasz też zadanie, w którym będziesz musiał pomóc mu obczyścić jego imię i sprawić, aby mieszkańcy znowu mu zaufali.
Po wyborze wątek ten zostanie zakończony. Idź teraz jeszcze do schronienia, a rozpoczniesz kolejną misję.