Banishers Ghosts of New Eden - Żałoba i żal: powrót, Siridean, boss Aul'Saul
Żałoba i żal - Banishers Ghosts of New Eden.
Po tym, jak wykonasz wątek na Żyznych Polach lub w Forcie Jericho wrócisz automatycznie na wyspę Siridean. Rusz do wiedźmy i pomów z nią, wcześniej niszcząc pnącza - po rzuceniu usidlenia przez Anteę znajdź jako Red dwa źródła i strzel w nie z muszkietu.
W domu okaże się, że wiedźma zaginęła. Musisz ją odszukać, a aby to uczynić, postaraj się dostać w pobliże stada kruków pilnujących dostęp do potrójnego drzewa na zachodzie lokacji.
Tam też znajdziesz Siridean. Gdy pomówisz z nią, a wiedźma odejdzie z tego świata, to będziesz musiał zmierzyć się z bossem z Mokradeł - jest nim Aul'Saul.
Na początek uważaj na jego ataki mieczem. Odskakuj w bok lub do tyłu, aby nie zostać rannym. To samo rób podczas szarż. Dodatkowo gdy oponent przyzwie kruki, to będą one atakować seriami - tutaj również jesteś zmuszony do wykonywania uników, gdy będą lecieć w Twoją stronę.
Ty natomiast powinieneś atakować Aul'Saula z muszkietu strzałami w głowę lub używać nowej zdolności Antei. Odsuń się od wroga, a potem rzuć czar, co sprawi, że zostanie on unieruchomiony na pewien czas - pozwoli ci to okładać wroga do pewnego momentu.
W drugiej fazie starcia boss przyzwie na arenę kilku zwykłych przeciwników - uporaj się z nimi, jednocześnie uważając na kruki przyzywane przez Aul'Saula. Ich atak jest sygnalizowany wskaźnikami blisko sterowanego bohatera. Dopiero po ich pokonaniu powróci na arenę. Uważaj teraz na jego teleporty - ZALECAMY ODDAĆ CELNY STRZAŁ W GŁOWĘ, GDZIE ZNAJDUJE SIĘ TERAZ CZUŁY PUNKT, ABY ZADAĆ MU PONAD 700 PKT OBRAŻEŃ.
Gdy Aul'Saul straci sporo HP, znowu przyzwie popleczników. Gdy wróci do starcia, po prostu go dobij znanym wyżej sposobem, a ukończysz to starcie.
Po nim pomówisz z Poszukiwaczką, a następnie będziesz musiał udać się do Fortu Jericho lub Żyznych Pól, w zależności, gdzie poszedłeś wcześniej. Jeśli była to ta druga lokacja, to teraz ruszysz na północ. Miń pytajnik, a potem idź po klifie, trzymając się lewej strony.
Dotrzesz do skazy, z której możesz przeskoczyć na drugą stronę obiektu. Potem zabij wrogów, zniszcz żółte skrzynki, a potem wejdź do kopalni. To zakończy tę misję.
Poprzednia
Banishers Ghosts of New Eden - FABUŁABanishers Ghosts of New Eden - Ciemnica: Wyłom, Szlam, Clemency i Antipas Gibbs, Istota, Niesprawiedliwy Sąd
Następna
Banishers Ghosts of New Eden - FABUŁABanishers Ghosts of New Eden - Odosobnienie: Wyżyna, liny, winda, Fort Jericho, tunel, Helen, posterunek