Banishers Ghosts of New Eden - Piekielne Serce: Szewc Caleb, Boski Akr, Ruth, Alexander, Żniwiarz
Piekielne Serce - Banishers Ghosts of New Eden.
Po dotarciu do osady w Żyznych Polach i rozmowie z szewcem zadanie to aktywuje się automatycznie.
Zacznij badać dom Wattsona, sprawdzając miejsce na buty osadników, zabierając klucz do drzwi czy przeciskając się między szafkami, za którymi znajdziesz kluczowy list miłosny do Ruth. Potem wyjdź na zewnątrz, a znajdziesz tam kości w pudle czy śmieci, gdzie leży informacja pogrzebowa.
Wróć teraz do Caleba i postaw mu zarzuty. Potem udaj się do Boskiego Akru. Gdy wyjdziesz z osady i przeciśniesz się przez szczelinę, to wejdź po prawej stronie do góry. Potem biegnij przez pola i wdrapuj się po skałach. Gdy dotrzesz na cmentarz, zacznij szukać grobu Ruth oraz Alexandra.
Musisz iść na zachód lokacji. Gdy miniesz lalkę do otwierania zaczarowanych skrzyń, to przejdź blisko skał, a na końcu ścieżki znajdziesz grób Alexandra - a po drugiej stronie wabik w postaci zająca. Wróć do głównej części cmentarza, a potem odbij w lewo, aby wejść do lasu.
Szukaj oznaczonych palików, na których nabity jest zawsze królik. Dojrzysz je z daleka, ponieważ znajduje się tam również rozpalona pochodnia. Trzymaj się prawej strony, bo musisz podążać na wschód. Jeśli zbliżysz się do palów, to będziesz walczył z wrogami.
Gdy dotrzesz na kamień, to zauważysz ołtarzyk. Po zbliżeniu się do niego rozpoczniesz walkę ze Żniwiarzem. Wróg potrafi wykonywać ataki w serii po 3 uderzenia, które często kończą się silnym ciosem w ziemię w linii prostej. Unikaj ich za wszelką cenę. Dodatkowo nie wchodź w oznaczone na ziemi areny, bo wyrosną z nich pale. Gdy wróg ma tarczę, to wybijaj zwykłe potwory lub przełączaj się na Anteę, która wtedy zada mu sporo obrażeń.
Po wygranym pojedynku zbadaj kościotrupa przywiązanego do drzewa i poszukaj pergaminu - przełącz się na Anteę i usuń skazę z dokumentów na drzewie na lewo od ołtarzyka. Dzięki temu zdobędziesz papier. Teraz przeprowadź rytuał wywołania, podczas którego poznasz zamiary Caleba.
Wróć teraz do zleceniodawcy, a po rozmowie odszukaj spalony dom w osadzie. Znajduje się on blisko miejsca, w którym przemawiał wcześniej Fairefax. Aby dostać się do środka, musisz zejść trochę niżej i wejść do domku po prawej stronie bardzo blisko przepaści.
Stamtąd przejdź na balkon z prawej strony i zniszcz amulet. Wróć do barykady w tym samym domu i przejdź do miejsca za spaloną chatką. Podsuń wózek pod krawędź i wejdź na dach, skąd przejdziesz na parter. Tam znajdziesz wskazówki dot. śledztwa w postaci dziennika czy serca.
Dzięki temu drugiemu przywołasz kobietę w ramach rytuału. Nim to nastąpi, musisz jeszcze skonfrontować się z Alexandrem. Podczas dyskusji przejawi się Ruth, która chce odpoczynku od braci Wattsonów. W tym momencie możesz:
- Pomóc wstąpić Alexandrowi lub wygnać go, co skończy się tym, że Caleb odzyska ciało, a w wiosce dalej będzie szewc.
- Możesz również wydać wyrok na ciało Caleba, co sprawi, że uzyskasz esencję, lecz wioska straci szewca. W tym przypadku Ruth będzie mogła żyć spokojnie bez nacisku ze strony braci.
Po tym wyborze zadanie dobiegnie końca.