Banishers Ghosts of New Eden - Płomień w ciemności: kopalnia, Sebastian, łańcuchy, Istota, Władczyni
Płomień w ciemności - Banishers Ghosts of New Eden.
Po rozmowie z Helen rusz do bocznego wejścia do kopalni. Skorzystaj z windy, którą jechałeś z wymienioną przed chwilą kobiety, a potem biegnij na północ od obozowiska.
Na miejscu obok znacznika z elitarnym przeciwnikiem zeskocz w dół blisko miejsca, gdzie pali się pochodnia. Potem zniszcz żółte deski po prawej stronie od barykady z drewna i przejdź na prawo od zniszczonego mostu.
Znajdziesz tam skazę nad przepaścią, która przeprowadzi cię dalej. Następnie zauważysz pnącze - jedno znajduje się za Tobą po lewej stronie, drugie też za Tobą, ale po prawej stronie pod mostem. Trzeci ognik z kolei jest na kamieniach po lewej stronie na górze od rdzenia.
Teraz wejdź do środka i porozmawiaj z Sebastianem. Gdy to uczynisz, to popatrz w prawo i zniszcz drewniane beczki. Wskocz potem na kładkę i zejdź w dół obiektu - znajdziesz się na miejscu wydobycia. Na bardziej otwartym placu sprawdź echo znajdujące się przy kotle.
Po tym spróbuj przywołać windę - będzie to niemożliwe, więc wybij tułaczy górników i przejdź przez drogę, którą ci utorowali na prawo od windy. Potem dotrzesz do punktu kontrolnego - idź w lewo, a potem w prawo. Wybij oponentów i wyjdź na zewnątrz.
Dotrzesz do miejsca z łańcuchami - jako Antea zniszcz je, uderzając je pięścią. Przejdź kawałek przed siebie, zabij wrogów, a potem zbadaj symbol wyryty na ścianie. Teraz jako Antea rozpoznaj kolejny łańcuch i przestrzel go jako Red. Potem chwyć za wagonik i odsuń go do tyłu.
Ustaw go na polu, które umożliwia zmianę toru jazdy. Podstaw rzeczony wagonik pod kładkę z lewej strony, aby wspiąć się na górę. Na samym końcu obiektu usuniesz widmo spod koła. Wróć teraz na dół i obejdź lokację od prawej strony. Znajdziesz tam drugi łańcuch. Potem wejdź też do szpitala, niszcząc wcześniej deski.
Na dachu znajdziesz deski, które możesz rozwalić siłą Antei. Za nimi znajdziesz trzeci łańcuch. Gdy go zniszczysz, wróć do miejsca, gdzie był wagonik. Otwórz sobie za pomocą koła drogę do kolejnego wagonika. Ustaw go na polu i przestaw, abyś mógł wyjechać nim do tylnej części kopalni z łańcuchami.
Podstaw wagonik pod kładkę widoczną na powyższym obrazku. Potem wejdź do góry i odbij w lewo, aby opuścić sobie linę z drugiej krawędzi w dół. Wróć do wagonika i ustaw go, aby jechał w lewo. Na końcu tej drogi znajdziesz windę. Zostaw tam wagonik, a Ty wróć na poprzednią kładkę.
Teraz idź przez szczelinę w prawo - gdy dotrzesz do windy, użyj koła, aby przenieść wagonik na górę. Przy moście zeskocz w prawo w dół, przestrzel zamek ze skrzyniami na linie, a potem wróć do wagonika i przepchnij go przez most.
Gdy dotrzesz do łańcuchów, to wdrap się po ściance do góry. Przy drewnianej barykadzie zauważysz kolejne ogniwo do zniszczenia z wykorzystaniem muszkietu Reda. Potem w obozie zabij wrogów i wdrap się po linie na kładkę nad Tobą. Na końcu drogi znajdziesz stół, a także dowód.
Z nim wróć do Sebastiana i rozmów się z duchem. Gdy ucieknie, idź za nim do nowej lokacji. Tam znajdziesz kolejne łańcuchy - aby się ich pozbyć, strzel w ogniwo po lewej stronie nad przepaścią od wejścia do tej lokacji. Potem dotrzyj do windy.
Jako Antea użyj skazy i dostań się na drugą stronę. Potem przejdź pod przeszkodami i dostań się do schodów. Udaj się poziom niżej - na kładce biegnij na drugą stronę, zniszcz kamienie, wejdź na skałkę, a na końcu zauważysz łańcuch do przestrzelenia.
Wróć teraz do mostu i skorzystaj z niego. Znajdziesz się jeszcze niżej i natkniesz się na szczątki Sebastiana. Okaże się, że sprawa jest bardziej skomplikowana - kontynuuj drogę. Przy zejściu niżej znajdziesz kolejne łańcuchy - musisz popatrzeć w przepaść w kierunku wody.
Tam znajdziesz kolejne ogniwo do zniszczenia. Biegnij w dół, zabij wrogów i skorzystaj z windy, którą przedostaniesz się do kolejnego schroniska. Użyj go, aby odpocząć przed walką z potworem. Odkryj echo z łańcuchów po prawej stronie od schroniska. Następnie dotrzesz do pnączy, które musisz zniszczyć.
Po aktywacji korzenia szukaj ogników - pierwszy zauważysz pod deskami po prawej stronie (musisz zniszczyć je, aby dojrzeć ognik). Drugi znajduje się za Tobą na kamieniu po lewej stronie na samej górze lokacji, a trzeci pod Tobą (pod kładką, z której schodzisz na ziemię).
Przejdź dalej, jeśli chcesz zwiedzić tutejszą lokację lub wróć do łańcuchów, z których poznałeś echo i przejdź do leża potwora. To sprawi, że rozpoczniesz z nim walkę. Władczyni Marionetek w pierwszej fazie starcia będzie posyłać fale uderzeniowe na ziemi w linii prostej - ty w międzyczasie musisz walczyć ze zwykłymi oponentami i przebijać ogniwa w łańcuchach, gdy zostaną one podświetlone na pomarańczowo. Do przestrzelenia masz 3 ogniwa - jedno z lewej, drugie z prawej, a trzecie nad bossem.
Po tym Władczyni Marionetek uderzy głową w ziemię - wygnaj ją i rozpocznij drugą fazę pojedynku, gdzie będziesz musiał walczyć z wrogami na oślep. Ale tylko do czasu - gdy w rogach ekranu zauważysz światło i postać Antei, biegnij do światła i spróbuj wyciągnąć z otchłani swoją ukochaną. Gdy to uczynisz, to wrócisz do świata i niszczenia łańcuchów. Uważaj na dodatkowy atak Władczyni Marionetek, jakim jest zrzucanie kamieni z góry na dół - gdy ekran się trzęsie, to wykonuj po prostu uniki, aby nie otrzymać obrażeń.
Ostatnia faza walki rozpoczyna się tak samo, jak poprzednia - boss używa również takich samych ataków, lecz teraz niszczenie łańcuchów jest utrudnione. Po wysłaniu fali masz wyłącznie sekundę lub maksymalnie dwie, aby przestrzelić ogniwo. Warto więc wcelować się w słaby punkt i czekać na posłanie energii, aby nie musieć czekać potem na kolejną szansę na zniszczenie ogniwa. Pamiętaj, że jedno ogniwo znajduje się za głową Władczyni Marionetek.
Po walce wróć do Pennigtona. Będziesz musiał zdecydować o przyszłości kapitana:
- Jeśli oszczędzisz Pennigtona, to Helen zrozumie, że Sebastian był oszustem. Kobieta zostanie aresztowana, a kapitan wciąż będzie dowodził Fortem Jericho. Potem otrzymasz zadanie odszukania Helen od kapitana.
- Jeśli zabijesz Pennigtona, to Helen przejmie władzę nad fortem, ustanawiając nowe prawa i próbując współpracować z mieszkańcami od zera.