Banishers Ghosts of New Eden - Łowcy Wiedźm: Żyzne pola, Amulety na duchy, Fairefax, Lammy, Wiatrak, Jaskinia
Łowcy wiedźm - Banishers Ghosts of New Eden.
Jeśli ruszysz w kierunku Żyznych Pól, to rozpoczniesz to zadanie fabularne.
Idź przed siebie przez jaskinię, a gdy dotrzesz do windy, to wezwij ją i skorzystaj, aby dostać się na górę. To odblokuje nową lokację. Rusz do obozu oznaczonego na mapie, gdzie zauważysz miejsce do upraw.
Potem rusz do schroniska - przed nim wybij wrogów, po czym wejdź do kryjówki, zniszcz dwa amulety (jeden przy ognisku, drugi zawieszony na kamieniach przy wyjściu z jaskini) i następnie przejdź do znacznika misji.
Blisko stodoły pokonaj nowego przeciwnika - wiedźmę. Potrafi ona szybko atakować i przemieszczać się po otrzymaniu 2 ciosów. Potem spróbuj zniszczyć przeszkodę, aby przesunąć wóz na prawo. Dopóki nie zniszczysz amuletu, nie będzie to możliwe.
Amulet znajdziesz w domu - przeskocz przez bramę z prawej strony, potem odbij w lewo, aby wejść do stodoły na parter. To prowadzi do jaskini, gdzie znajdziesz klucz do skrzyni w domu. Możesz też od razu przeskoczyć przez płot i biec na zachód.
Tam czeka na Ciebie kolejny obszar z amuletami. Na wprost od szkieletu przy drzewie amulet znajdziesz z lewej i prawej strony. Potem zeskocz w dół i biegnij w lewo, a potem znajdziesz się na brzegu.
Zauważysz osadę, do której musisz się dostać. Przy moście odbij w lewo i przejdź w stronę młynu. Stamtąd, na wodzie, będziesz w stanie przestrzelić pierwszą linkę na moście.
Teraz wróć do mostu i podbiegnij na brzeg od drugiej strony. Blisko łódki zauważysz drugi hak, który możesz przestrzelić, aby przejść po moście do osady. Przy głównej bramie zauważysz 3 amulety na duchy.
Nie zniszczysz ich, więc wejdź do środka i zacznij szukać osadników, pukając do drzwi. Najważniejsze jest podejście do najwyższej konstrukcji na końcu obozu, gdzie Fairefax odmawia modły wraz z pozostałą ludnością.
Wysłuchaj ich, po czym zacznij prowadzić śledztwo. Odkryj też schronisko, przed którym stoi syn zarządcy - Lammy. Po dyskusji z nim porozmawiaj jeszcze z innymi osadnikami, a finalnie dowiesz się, że Wattson, miejscowy szewc, ma problemy. To samo Barrow, tutejsza wdowa.
Szewca znajdziesz na prawo od studni (od wejścia), kiedy Lucy krąży blisko schronienia i ogólnie dolnej części lokacji. Szewc powie ci, że nie jest nawiedzony, co jednak odblokuje nowy przypadek nawiedzenia. Kontynuuj tę misję po ukończeniu zadania o nazwie Piekielne Serce.
Gdy to uczynisz, to będziesz musiał wrócić do Gubernatora. Siedzi w swoim domu. Potem biegnij do opuszczonego domu, aby odnaleźć Lammy'ego. Na terenie lokacji spotkasz mini-bossa, który jednak jest dość prosty do ubicia.
Potem przed wejściem do środka zbadaj warsztat na lewo od domku i wejdź do środka przez szczelinę na prawo od stołu. Zbadaj tam stół ze zwierzyną, skrzynie i notatki, a potem rusz do wiatraka znajdującego się na zachodzie.
Blisko znacznika misji zauważysz przeszkodę przy budynku, ale nie zniszczysz jej do momentu strzelenia w amulet na duchy. Ten znajduje się w środku wiatraka, lecz musisz obejść go od prawej strony i dotrzeć do kamienia blokującego drogę.
Teraz wejdź do środka i popatrz w prawo - znajdziesz tam zaczep blokujący drogę po schodach do góry. Na szczycie znajdziesz drzwi i pokój badań Lammy'ego. Zbadaj notatki ze stołu, księgę obok królika czy wpisy. Potem wdrap się na najwyższe piętro.
W tym celu przesuń półkę obok stołu z wpisem, a potem odbij w prawo i dotrzyj na samą górę konstrukcji. Tam zbadaj kolejne rzeczy i wyciągnij z jednej ze skrzyń korbę, którą musisz włożyć do mechanizmu windy.
Po tym skorzystaj z windy i opuść wiatrak, przechodząc do podziemnego pomieszczenia. W jaskini biegnij przed siebie, a potem skorzystaj z drugiej windy po lewej stronie.
Na dole musisz zniszczyć smutek. Będzie to możliwe po zniszczeniu 3 totemów - dwa z nich znajdują się po lewej stronie, a ostatni po prawej stronie między deskami. Zniszczysz go wyłącznie za pomocą broni Reda. Po zniszczeniu Smutku zbadaj martwe zwierzę i wejdź do Wyłomu w Otchłani, co zakończy ten quest.
Poprzednia
Banishers Ghosts of New Eden - FABUŁABanishers Ghosts of New Eden - Bagienna wiedźma: łódź, Siridean, Otchłań, Smutek, Fort Jericho, Żyzne Pola
Następna
Banishers Ghosts of New Eden - FABUŁABanishers Ghosts of New Eden - Ciemnica: Wyłom, Szlam, Clemency i Antipas Gibbs, Istota, Niesprawiedliwy Sąd