Banishers Ghosts of New Eden - Podróże w czasie: Hephziba Perkins, samobójstwo, statek, przeszłość
Podróże w czasie - Banishers Ghosts of New Eden.
Po dotarciu na brzeg i do miejsca z rozbitym statkiem zauważysz ducha Pani Perkins. Po scence wejdź na pokład statku, wciskając się pod deskami, a w środku przejdź po deskach z prawej strony na górny pokład.
Tam opuścisz sobie schody na parter, a dodatkowo znajdziesz pnącza - aby je zniszczyć, zniszcz ogniki, które znajdziesz w tych miejscach: w pomieszczeniu na parterze, które jest otwarte; w pomieszczeniu na parterze, które jest zamknięte (musisz przestrzelić zamki wcześniej tak, jak na obrazku wyżej).
Trzeci ognik znajduje się na zewnątrz statku, czyli w miejscu, w którym wcześniej się wspinałeś. Z kolei czwarty i ostatni ognik znajduje się za szczeliną w tylnej części pokładu. Teraz wejdź na szczyt statku, gdzie znajduje się kabina kapitana. Tam zbadaj dziennik.
Po tym rusz do domu Hephziby na farmie na wschód od wioski. Po rozmowie z kobietą dowiesz się, że cierpi na amnezję. Dodatkowo będziesz musiał pomóc jej w znalezieniu klucza. Na piętrze - w sypialni - podejdź do stołu i zniszcz widmową aktywność, za którą umieszczono klucz.
Gdy zdobędziesz klucz, to odsuń jeszcze półkę na lewo i zbadaj sierp leżący pod rzeczonym meblem. Potem wróć do kobiety, a gdy nie udzieli ci odpowiedzi, to wróć do wioski w Żyznych Polach. Po drodze spotkasz ślady kobiety, które prowadzą ponownie do statku.
Po wejściu po linie na sam szczyt odblokujesz nowe drzwi - te po prawej stronie od liny. Na szczycie statku zniszcz zamki, które trzymają belkę - dwa znajdziesz od wschodniej części, a trzeci na samym dole masztu (przy kamieniach po prawej stronie).
Potem przejdź do ducha z lewej strony, wykorzystując skazę. Na drugiej stronie statku znajdziesz fragment pamięci i linę - wywołaj ducha, wysłuchaj historię, a potem przeskocz na skały po drugiej stronie i zejdź do statku, gdzie znajduje się duch.
Po nietypowej rozmowie z nim wróć do Hephziby na farmę i wyczuj echo na kamieniu przy tylnych drzwiach na parterze. Okaże się, że Perkins przyczyniłą się do śmierci Debory. Rusz na cmentarz i rozpocznij tam Zakończenie sprawy.
Możesz:
- Wydać wyrok na prawdziwą panią Perkins, co sprawi, że odejdzie z tego świata i nie będzie już więcej cierpieć. Ty dodatkowo otrzymasz esencję do wskrzeszenia Antei.
- Możesz pomóc wstąpić lub wygnać ducha pani Perkins, co sprawi, że kobieta odzyska pamięć i będzie spokojniejsza, rozumiejąc swoje błędy z przeszłości - jednakże nie na długo, bo w misji podsumowującej wątek okaże się, że popełni samobójstwo.