Banishers Ghosts of New Eden - Dawno temu: otchłań, Calendre, Nazuku
Dawno temu - Banishers Ghosts of New Eden.
Po dotarciu do otchłani prowadzącej do New Eden idź przed siebie i kieruj się w stronę znacznika, schodząc po krawędziach w dół. Na pierwszym rozwidleniu, tuż po tym, jak usłyszysz opowiadanie młodych dziewczyn i chłopaków, odbij w prawo.
Przejdź blisko skałki. Potem przy przepaści, gdzie znajdziesz skazę, której nie możesz teraz użyć, idź w prawo do kamieni, które zniszczysz za sprawą Antei. Gdy kamienie się przeniosą, to wróć do wcześniejszego miejsca i skorzystaj ze skazy.
Zabij przeciwników, a następnie idź korytarzową lokacją. Dotrzesz finalnie do miejsca, w którym ujawni się Calendre, ale zablokuje drogę ścianą, której nie masz możliwości zburzyć. Gdy do niej dotrzesz, odwróć się za siebie, a odblokujesz nowe skrzyżowanie.
Odbij w prawo, apotem idź przed siebie w stronę spalonego domu. Zapal ognisko w kominku, odpocznij, a po tym idź w stronę mebli po drugiej stronie pomieszczenia. Przejdziesz finalnie do piwnicy, skąd wyjdziesz do miejsca walki z Nazuku.
Walka z tymże potworem nie jest trudna, o ile zrozumiesz zasady gry. Musisz w pierwszej kolejności rozwalić 2 totemy Smutku (tak jak w innych otchłaniach, które mogłeś wykonywać w ramach dodatkowych aktywności). Gdy to zrobisz, to uniknij spadających sopli na arenę, a gdy Nazuku zniknie, przejdź po kamieniu po prawej stronie dalej.
Tam potwór ponownie się pojawi i teraz będziesz musiał albo unikać jego ciosów, albo z nim walczyć, choć i tak nie będziesz w stanie go całkowicie pokonać. Uważaj na jego ataki obszarowe (gdy ziemia zostanie oznaczona wokół, to uciekaj od wroga) oraz fale uderzeniowe lecące w linii prostej.
Potem zniszcz kolejny totem za pomocą broni palnej i biegnij do miejsca, które przypomina trochę labirynt. Tutaj znajdziesz masę totemów, ale większość z nich to iluzja - biegnij na sam koniec lokacji i przy ostatniej skałce odbij w prawo do góry, aby odnaleźć odpowiedni punkt.
Teraz podejdź do Smutku, zniszcz go, a potem wykończ Nazuku, aby podróżować przez otchłań w miejscu rytuału i zakończyć tę misję główną.