Dragon's Dogma 2 - A Case of Sculptor's Block: Klark, Fulvio, Gryffin, Medusa
A Case of Sculptor's Block - Dragon's Dogma 2.
Po rozmowie z jednym z mieszkańców w dzielnicy mieszkalnej przejdziesz na obszar pustyni, a w głównym mieście zacznij szukać znajomego zleceniodawcy - Fulvio.
![Gofrownica ADLER AD 311 Biały](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/76/769764/145849_0.jpg)
![Ładowarka samochodowa XQISIT 44642 Czarny](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/39/3956346/Ladowarka-samochodowa-XQISIT-44642-Czarny-front.jpg)
![Mop parowy CECOTEC HydroSteam 3030 Active](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/70/7019874/Mop-parowy-CECOTEC-HydroSteam-3030-Active-front.-wer.jpg)
![Filtr do oczyszczacza SHARP FZ-A51HFR](https://www.mediaexpert.pl/media/cache/resolve/gallery_xml/images/88/880670/284835_0.jpg)
![Dragon's Dogma 2 - A Case of Sculptor's Block: Klark, Fulvio, Gryffin, Medusa](https://pliki.ppe.pl/storage/51da7fc17d07862bb6d6/51da7fc17d07862bb6d6.jpg)
Musisz wejść do budynku rzeźbiarza, a następnie spotkać się z nim przy nowym znaczniku misji na północny pustynnego regionu. Wcześniej zalecamy odpocząć przy ognisku, bo czeka tutaj na ciebie ciężka walka.
![Dragon's Dogma 2 - A Case of Sculptor's Block: Klark, Fulvio, Gryffin, Medusa](https://pliki.ppe.pl/storage/edba29bd820784ecc08c/edba29bd820784ecc08c.jpg)
Tam zacznij walczyć z Gryffinem - jeśli nie posiadasz przy sobie głowy Medusy, to po pewnym czasie Fulvio zdobędzie szkic potwora, a sam wróg odleci. Teraz odczekaj kilka dni i wróć do warsztatu Fulvio.
![Dragon's Dogma 2 - A Case of Sculptor's Block: Klark, Fulvio, Gryffin, Medusa](https://pliki.ppe.pl/storage/3d81a68e512d938f627d/3d81a68e512d938f627d.jpg)
Następnie dowiesz się więcej o rzeźbie i wrócisz do zleceniodawcy w Vernworth - to zakończy quest. Zleceniodawca nie będzie aż tak zadowolony z pracy Fulvio, jeśli atakowałeś gryffina bez głowy Medusy.