Dragon's Dogma 2 - A Case of Sculptor's Block: Klark, Fulvio, Gryffin, Medusa
A Case of Sculptor's Block - Dragon's Dogma 2.
Po rozmowie z jednym z mieszkańców w dzielnicy mieszkalnej przejdziesz na obszar pustyni, a w głównym mieście zacznij szukać znajomego zleceniodawcy - Fulvio.
Musisz wejść do budynku rzeźbiarza, a następnie spotkać się z nim przy nowym znaczniku misji na północny pustynnego regionu. Wcześniej zalecamy odpocząć przy ognisku, bo czeka tutaj na ciebie ciężka walka.
Tam zacznij walczyć z Gryffinem - jeśli nie posiadasz przy sobie głowy Medusy, to po pewnym czasie Fulvio zdobędzie szkic potwora, a sam wróg odleci. Teraz odczekaj kilka dni i wróć do warsztatu Fulvio.
Następnie dowiesz się więcej o rzeźbie i wrócisz do zleceniodawcy w Vernworth - to zakończy quest. Zleceniodawca nie będzie aż tak zadowolony z pracy Fulvio, jeśli atakowałeś gryffina bez głowy Medusy.