Reklama

Dragon's Dogma 2 - poradnik. Fabuła, zadania, questy, mechaniki, porady, podstawy, walka, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dragon's Dogma 2

Dragon's Dogma 2 - A Case of Sculptor's Block: Klark, Fulvio, Gryffin, Medusa

Mateusz Wróbel | 29.03, 21:15

Dragon's Dogma 2 - A Case of Sculptor's Block: Klark, Fulvio, Gryffin, Medusa

A Case of Sculptor's Block - Dragon's Dogma 2.

Po rozmowie z jednym z mieszkańców w dzielnicy mieszkalnej przejdziesz na obszar pustyni, a w głównym mieście zacznij szukać znajomego zleceniodawcy - Fulvio.

Dragon's Dogma 2 - A Case of Sculptor's Block: Klark, Fulvio, Gryffin, Medusa

Musisz wejść do budynku rzeźbiarza, a następnie spotkać się z nim przy nowym znaczniku misji na północny pustynnego regionu. Wcześniej zalecamy odpocząć przy ognisku, bo czeka tutaj na ciebie ciężka walka.

Dragon's Dogma 2 - A Case of Sculptor's Block: Klark, Fulvio, Gryffin, Medusa

Tam zacznij walczyć z Gryffinem - jeśli nie posiadasz przy sobie głowy Medusy, to po pewnym czasie Fulvio zdobędzie szkic potwora, a sam wróg odleci. Teraz odczekaj kilka dni i wróć do warsztatu Fulvio.

Dragon's Dogma 2 - A Case of Sculptor's Block: Klark, Fulvio, Gryffin, Medusa

Następnie dowiesz się więcej o rzeźbie i wrócisz do zleceniodawcy w Vernworth - to zakończy quest. Zleceniodawca nie będzie aż tak zadowolony z pracy Fulvio, jeśli atakowałeś gryffina bez głowy Medusy.

Źródło: własne

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści Poradnik aktualizowany

Powrót do poradnika

Dragon's Dogma 2 - ZADANIA POBOCZNE

Dragon’s Dogma 2 - TROFEA

cropper