Reklama

Dragon's Dogma 2 - poradnik. Fabuła, zadania, questy, mechaniki, porady, podstawy, walka, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dragon's Dogma 2

Dragon's Dogma 2 - The Phantom Oxcart: plotki, sprzedaż, najemnicy

Mateusz Wróbel | 29.03, 21:15

Dragon's Dogma 2 - The Phantom Oxcart: plotki, sprzedaż, najemnicy

The Phantom Oxcart - Dragon's Dogma 2.

Po usłyszeniu plotek w Vernworth na północnym zachodzie miasta, blisko Oxcartu prowadzącego do punktu kontrolnego, rusz do znacznika na mapie tuż po zachodzie słońca.

Dragon's Dogma 2 - The Phantom Oxcart: plotki, sprzedaż, najemnicy

Zauważysz tam nocą, iż Navil sprzedaje niewolników i zacznie po chwili uciekać. Goń go i rzuć się na niego (Grab), gdy będziesz blisko, a potem przesłuchaj. Otrzymasz dokument, który musisz pokazać Brantowi w karczmie lub Svenowi w pałacu, choć ten drugi odeśle cię do kapitana.

Dragon's Dogma 2 - The Phantom Oxcart: plotki, sprzedaż, najemnicy

Dowiesz się, że śledząc Oxcart lub wsiadając do niego (co jest możliwe poprzez zdjęcie całego wyposażenia przed spotkaniem z bandytami) dotrzesz do wrogiego obozu.

Dragon's Dogma 2 - The Phantom Oxcart: plotki, sprzedaż, najemnicy

Po ściągnięciu zbroi czy oręży pomów z kierowcą, a potem wejdź do wozu. Po drodze zabijaj pięścią gobliny i wysłuchuj dyskusji z woźnicą, a finalnie dotrzesz do punktu kontrolnego (nie atakuj tam strażników!) i koniec końców do obozu wrogów. Tam włóż szybko swoje wyposażenie i wybij oponentów - szczególnie maga z laską, który posiada przy sobie rozkazy w formie notatki.

Dragon's Dogma 2 - The Phantom Oxcart: plotki, sprzedaż, najemnicy

Potem z rzeczonym dowodem wróć do Branta w Vernworth, a zakończysz quest.

Źródło: własne

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści Poradnik aktualizowany

Powrót do poradnika

Dragon's Dogma 2 - ZADANIA POBOCZNE

Dragon’s Dogma 2 - TROFEA

cropper