Dragon's Dogma 2 - The Phantom Oxcart: plotki, sprzedaż, najemnicy
The Phantom Oxcart - Dragon's Dogma 2.
Po usłyszeniu plotek w Vernworth na północnym zachodzie miasta, blisko Oxcartu prowadzącego do punktu kontrolnego, rusz do znacznika na mapie tuż po zachodzie słońca.
Zauważysz tam nocą, iż Navil sprzedaje niewolników i zacznie po chwili uciekać. Goń go i rzuć się na niego (Grab), gdy będziesz blisko, a potem przesłuchaj. Otrzymasz dokument, który musisz pokazać Brantowi w karczmie lub Svenowi w pałacu, choć ten drugi odeśle cię do kapitana.
Dowiesz się, że śledząc Oxcart lub wsiadając do niego (co jest możliwe poprzez zdjęcie całego wyposażenia przed spotkaniem z bandytami) dotrzesz do wrogiego obozu.
Po ściągnięciu zbroi czy oręży pomów z kierowcą, a potem wejdź do wozu. Po drodze zabijaj pięścią gobliny i wysłuchuj dyskusji z woźnicą, a finalnie dotrzesz do punktu kontrolnego (nie atakuj tam strażników!) i koniec końców do obozu wrogów. Tam włóż szybko swoje wyposażenie i wybij oponentów - szczególnie maga z laską, który posiada przy sobie rozkazy w formie notatki.
Potem z rzeczonym dowodem wróć do Branta w Vernworth, a zakończysz quest.