Dragon's Dogma 2 - The Nameless Village: droga do wioski, Arthur, Flaude, profesja złodzieja, fałszywy Arisen
The Nameless Village - Dragon's Dogma 2.
Dotrzyj do znacznika zadania na północnym wschodzie od miasta Vernworth. Podczas drogi prawdopodobnie dotrzesz do miejsca, gdzie gobliny zaatakują sojuszników w ramach questu "Monster Culling".
Pomóż wojownikom wygrać batalię, a potem nie idź główną drogą - zamiast tego odbij na polną, nieoznaczoną ścieżkę "Eastern Forest".
Natkniesz się tutaj na potężnego wroga, ale nie musisz z nim walczyć. Omiń go, biegnąc w lewo w stronę północnego wschodu. Gdy skończy się droga, to zauważysz skały w mchu, które prowadzą jeszcze wyżej przez szczelinę.
To ścieżka, która prowadzi do wioski. Obejrzyj scenkę, gdy już tutaj dotrzesz, a potem porozmawiaj z mieszkańcami - w tym z kupcem, Manną z karczmy, którą wypytasz o Arthura, a potem wyjdź na zewnątrz i zagadaj do Rosy w ubraniu służki.
Ona powie ci, abyś zrobił coś podobnego, co ona teraz tobie - wejdź na górę wioski, a zapoznasz się tam w kaplicy z Flaude. Mężczyzna będzie chciał nauczytć się technik złodzieja, a więc kolejnej profesji dostępnej w grze.
Zgódź się i użyj przedmiotu o nazwie Legend's Opus, który przed chwilą otrzymałeś od Flaude. Dzięki temu nauczysz się nowej techniki, podobnie jak Twój towarzysz.
Teraz wyjdź na zewnątrz i odbij w prawo. Miń ławkę, a kawałek dalej znajdziesz zejście do kopalni z łamigłówkami.
Pierwsza z nich polega na przebiegnięciu przez platformy, które potrafią się kołysać w dół lub w górę. Zacznij od tej z prawej strony, przeskocz w lewo, a potem na drugą stronę miejscówki, gdy deska zostanie podniesiona do góry (stań chwilę na jej końcu) - wtedy będziesz mógł się rozpędzić.
Następnie zrób to samo, lecz teraz uważając też na kołyszące się przeszkody. Potem znajdziesz siedzibę złodziei, którzy powiedzą ci o fałszywym Arisenie - Darraghu. Wręczą ci także dowód, który przekażesz teraz kapitanowi w mieście.