Dragon's Dogma 2 - A Poisonous Proposal: Jarle, zatrucie przez asp, harpia, badanie chimery
A Poisonous Proposal - Dragon's Dogma 2.
Po rozmowie z Jarle blisko karczmy na zachodzie miasta na pustyni dowiesz się, że musisz dać się zatruć w wyznaczonym miejscu na mapie.
Najlepiej będzie podejść do znacznika najbliżej Bakbattahl. Zeskocz z drewnianego mostku i nie atakuj fioletowych jaszczurek - wybij je dopiero wtedy, gdy jedna z nich wypluje jad i zatruje cię. Potem wróć szybko do Jarle i otrzymaj nowy cel.
Tym razem będziesz musiał dać się zatruć harpii, więc zrób to samo, co w przypadku jaszczurek. Idź do celu misji, a gdy będziesz otruty, biegnij szybko do Jarle.
Ostatnim celem będzie zbadanie chimery, która siedzi w jaskini. Wejdź do środka i pozwól wrogowi zakazić Jarle (za pomocą ataku ogonem), który po tym zacznie uciekać. Możesz zabić przeciwnika lub również opuścić kryjówkę.
Teraz wróć do zleceniodawcy w mieście, a quest dobiegnie końca.