Dragon's Dogma 2 - In Dragon's Wake: Melve, Smok, Ulrika, Gregor, Capitol, Vernworth
In Dragon's Wake - Dragon's Dogma 2.
Rusz na spotkanie z Melve po przespaniu się w namiocie. Lokacja znajduje się w zniszczonej twierdzy. Tutaj usłyszysz tajemniczy głos, a gdy dotrzesz do studni, aktywujesz scenkę.
Po niej przeniesiesz się do retrospekcji, w której rzucisz wyzwanie smokowi. Możesz go atakować, próbować wdrapać się na sam szczyt, ale i tak nie będzie to możliwe - nie zrobisz mu krzywdy, a potem aktywujesz kolejną scenę, w której protagonista poświęci się, aby obronić łuczniczkę.
Po powrocie do rzeczywistości i rozmowie z Ulriką oraz żołnierzem wejdź do gospody, aby poznać mistrza klas postaci. Potem wyjdź na zewnątrz i idź za Dahlią do Gregora. Z nim wyruszysz do Capitolu.
Droga tradycyjnie jest pełna bestii - staraj się eliminować w pierwszej kolejności oponentów, którzy stoją na skałach i rzucają w ciebie kamieniami czy bombami wybuchającymi. Potem dotrzesz do bramy i wejdziesz na posterunek, skąd dalej będziesz kontynuował drogę.
Finalnie znajdziesz się w pułapce cyklopa. Uważaj na kamienie, którymi będzie rzucał (możesz chować się za skałami) i staraj się łapać wroga za nogi, aby go przewracać. Staraj się atakować oponenta od tyłu, ponieważ wróg najczęściej uderza pięściami przed siebie w ziemię.
Po wygranym starciu przejdź do wozu z szybką podróżą i wykorzystaj go, aby szybko podróżować do capitolu. Usiądź sobie na ławce, po czym przyśpiesz czas, jeśli nie chcesz obserwować całej podróży.
W trakcie drogi będziesz wybudzany przez ataki przeciwników - eliminuj gobliny czy harpie, a potem wracaj do wozu. Finalnie dotrzesz do miasta Vernworth, co też zakończy to zadanie.