Dragon's Dogma 2 - poradnik. Fabuła, zadania, questy, mechaniki, porady, podstawy, walka, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dragon's Dogma 2

Dragon's Dogma 2 - Disa's Plot: wejście, dowód, list

Mateusz Wróbel | 29.03, 21:15

Dragon's Dogma 2 - Disa's Plot: wejście, dowód, list

Disa's Plot - Dragon's Dogma 2.

Przyśpiesz czas do nocy i udaj się w okolice pałacu. Zaczepi cię przy głównych schodach Sonia, która zaprowadzi cię do bocznego wejścia, przez które możesz wejść do środka.

Dragon's Dogma 2 - Disa's Plot: wejście, dowód, list

Gdy znajdziesz się w budynku, to rusz do głównej sali, a z niej na piętro zamku. Potem biegnij do znacznika - nie będzie tutaj żadnego wojska, jeśli robisz to wszystko w nocy.

Dragon's Dogma 2 - Disa's Plot: wejście, dowód, list

Dotrzesz finalnie do komnat oficerskich, w których na biurku zauważysz list Torn Letter - zbierz ten item i porozmawiaj ze Svenem, który cię usłyszy. Jednakże jest on nastawiony sojuszniczo do Twojej postaci i pozwoli Ci wyjść.

Teraz wyskocz przez okno i złóż raport zleceniodawcy.

Źródło: własne

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści Poradnik aktualizowany

Powrót do poradnika

Dragon's Dogma 2 - ZADANIA POBOCZNE

Dragon’s Dogma 2 - TROFEA

cropper