Dragon's Dogma 2 - Prey for the Pack: Rodge, informacje, cmentarz, wiedźma, jaskinia
Prey for the Pack - Dragon's Dogma 2.
Po dotarciu do punktu kontrolnego przed Batthal usłyszysz od miejscowego sprzedawcy, że poszukuje on bliskiej mu osoby - Rodge'a. Zacznij wypytywać miejscowych o to, gdzie może znajdować się mężczyzna.
Rozmowa z Lutzem nie zda się na wiele, więc zamiast tego biegnij na północno wschodni most, dzięki któremu dotarłeś do miasta. Tam blisko studni znajdziesz sprzątaczkę Jancin (jeśli jej nie ma, przyśpiesz czas do nocy), która da ci wskazówkę. Potem rusz do nowego miejsca spotkania.
Blisko znacznika na wschód od punktu kontrolnego znajdziesz wiedźmę, która będzie wskrzeszać nieumarłych. Pozbądź się najpierw szkieletonów, a dopiero potem nią - staraj się wykonywać ciężkie ataki, aby położyć ją na ziemi i nie bądź blisko niej, gdy ładuje ona atak i wypuszcza go wokół siebie - jest on wtedy sygnalizowany fioletową areną blisko postaci.
Po wygranym pojedynku popatrz na drzewo po prawej stronie od nagrobków, a w środku znajdziesz Wakestone Shard. Z tym przedmiotem, co jest opcjonalną rzeczą, wróć do miasteczka i pomów z Rikhardem przy wejściu do miasta (strażnik po prawej stronie od wejścia od mostu) i Almą przy studni.
Teraz rusz do nowego znacznika misji. Musisz przekroczyć przez zniszczony most, co jest możliwe przez przejście wcześniej na głównej ścieżce, odbijając na północ od ogniska.
Potem wejdź do jaskini - jeśli się pośpieszyłeś, to uratujesz chłopca przed wilkami, a jeśli opóźniałeś quest, to Rodge zostanie zjedzony przez wrogów. W pierwszym przypadku eskortuj chłopaka do Morissa, a zakończysz to zadanie z happy endem.