4. Phaedra
Kierujemy się do kolejnego przejścia górskiego na wschodzie. Jest ono łatwe do namierzenia z polany przed ruinami.
Po krętej ścieżce górskiej docieramy do miejsca, w którym zjeżdżamy na sam dół na zieloną polanę z czterema wzgórzami, które kryją porośnięte trawą zejścia do jaskini. Na razie je pomijamy udając się dalej na koniec lokacji, gdzie budzimy kolejnego kolosa. Teraz z pomocą łuku należy go sprowokować prowadząc do wspomnianych wcześniej wzgórz z jaskiniami.
Musimy doprowadzić do tego, by skrywając się za kamiennymi ściankami kolos wdrapał się na jedno ze wzgórz. Wówczas chowamy się do jaskini. Teraz możemy wdrapać się na kolosa na dwa sposoby - pierwszy to czekać, aż wróg zajrzy do środka i złapać się jego zwisających "wąsów"
Drugi - przebiec przez jaskinię i wyjść na zewnątrz innym otworem, zakraść się na tyły kolosa, a gdy ten spróbuje zajrzeć do jaskini wskoczyć na jego ogon.
Gdy już to zrobimy musimy zneutralizować słaby punkt na głowie (100%).
Potwór jest dość mobilny, więc trzeba wszystko robić uważnie pamiętając o pasku staminy.
TIP: na poziomie trudności Wysokim, trzeba zniszczyć jeszcze dwa punkty. Poza szczeliną na głowie (70% mocy) kolejne znajdują się nad przednimi łapami stwora (po 15%). Nie są zbyt wytrzymałe, więc zadanie nie powinno nastręczyć dużych trudności.