8. Kuromori
Na południe od zamku, z którego startujemy znajduje się kolejne przejście w górach.
Na pierwszym rozwidleniu dróg kierujemy się w lewo, następnie zjeżdżamy z góry na dół wprost do jaskini.
Gdy miniemy wodospad dotrzemy do krystalicznie czystego jeziora z pływającymi rybami. Po jego drugiej stronie widać będzie świątynię, do której będziemy musieli podpłynąć i zejść na dół.
Po jednej z kolumn wespniemy się na kamienny most (trzeba na niego przeskoczyć), a kolejne schody w dół doprowadzą nas do swoistego koloseum i kolejnej walki z bossem.
Na początek szukamy na piętrach dziury w ścianie, aby z dystansu zaatakować łażącego na dole kolosa.
Ten rozdrażniony będzie strzelał w nas pociskami z trującym gazem, więc trzeba uciekać ze strefy rażenia, bo moc bardzo szybko nam wtedy spada. Można spróbować trafić kolosa w jego głowę - to go na jakiś czas oszołomi i będzie strzelał pociskami bez ładu i składu. Gdy kolos będzie się wspinał do góry, należy szybko postrzelić go w przynajmniej dwie nogi (świecą się).
To spowoduje, że stwór spadnie z impetem na sam dół odkrywając na chwilę brzuch. Należy szybko zejść na dół - najlepiej zeskoczyć jeśli mamy dużo zdrowia narażając się nawet na jego utratę. Następnie wdrapać się na brzuch stwora i z całym impetem zaatakować jeden z dwóch punktów znajdujących się miedzy przednimi oraz tylnymi łapami (po 50%).
Jest mała szansa, że uda się zneutralizować oba punkty za jednym podejściem (jeśli nam się to uda wpadnie trofeum), ale jest to trudne, więc jeśli stwór wstanie na nogi trzeba będzie powtórzyć całą zabawę jeszcze raz.
TIP: Na poziomie trudności Wysokim potwór tak jak na Średnim, ma dwa punkty witalne.