The Last of Us 2 Remastered - poradnik. Solucja, porady, karty kolekcjonerskie, sejf, bronie, znajdźki, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Last of Us Part II Remastered

The Last of Us 2 Remastered - Jackson: Patrol

Mateusz Wróbel | 20.01, 21:26

The Last of Us 2 Remastered - Jackson: Patrol

Jackson Patrol w The Last of Us 2 Remastered.


WAŻNE: Jeśli zechcesz powtórzyć jakiś rozdział to zrób najpierw RĘCZNY ZAPIS STANU GRY, bo po rozpoczęciu jakiegoś wcześniejszego epizodu, następne zostaną zablokowane. Jeśli nie zrobisz zapisu, konieczne będzie dotarcie tam jeszcze raz. Tyczy się to nawet wybierania rozdziałów już po ukończeniu gry.


Znajdźki do znalezienia:

  • Artefakty: 6
  • Karty kolekcjonerskie: 2
  • Wpisy w dzienniku: 2
  • Warsztaty: 1
  • Sejfy: 1

Wrócisz do Ellie i Diny jadących konno. Dopóki bohaterki nie zejdą z wierzchowców, nie pozostaje nic innego jak słuchanie ich dialogu i podążanie przed siebie.

Jackson: Patrol

Chwilę później, po przedostaniu się przez szczelinę, czeka kolejna rozmówka pomiędzy postaciami. Po niej możliwe będzie dodanie wpisu do dziennika Ellie [1/2].

Jackson: Patrol

Po tym można się wrócić i przejść przez dziurę odsłoniętą przez Dinę. Po skorzystaniu z linki i przejściu przez drzwi, udaj się na prawo przez kolejne. W pomieszczeniu, oprócz możliwości skorzystania z bonga, możesz zebrać kilka części znajdujących się na niebieskiej szafce koło biurka – część z nich znajduje się w dolnej szufladzie. Po wyjściu do głównego pomieszczenia, udaj się do biurka naprzeciw wejścia, gdzie w szufladzie znajdziesz trochę amunicji. Na prawo od biurka znajduje się lista, na której Ellie zostawi swój podpis. To popchnie fabułę do przodu. Po porozmawianiu z Diną stojącą przy oknie, będzie można rozejrzeć się z użyciem lornetki. Oprócz spojrzenia na część z wieżą, można też spojrzeć nieco na lewo, by usłyszeć komentarz bohaterek. Teraz pozostaje wrócić do koni. Po chwili Ellie zaproponuje przeszukanie domów.

W pierwszym po lewej, możesz dostać się na górę po schodach, gdzie w łazience, w zlewie, znajdziesz kilka suplementów. W pomieszczeniu obok, w jednej z szuflad komody, znajdziesz trochę amunicji. W nocnej szafce obok łóżka, znajduje się artefakt (List do Św. Mikołaja) [1/6].

Oprócz wspomnianego domu, możesz przeszukać też kamper znajdujący się nieopodal. Na prawo od wejścia znajduje się kilka części - więcej w szufladzie. Kolejną ich porcję znajdziesz w szufladzie, koło kuchenki gazowej. Na łóżku znajduje się kilka suplementów.

Jackson: Patrol

Nieco dalej na prawo, znajduje się kolejny budynek, który można przeszukać. Mowa o górnym piętrze, na które dostać się można dzięki samochodowi stojącemu przed frontem.

Jackson: Patrol

W środku, na szafce nocnej obok łóżka, znajduje się trochę suplementów. Zaraz obok wejścia do pomieszczenia, w szufladzie, znajduje się trochę amunicji do strzelby. Obok, w małym pomieszczeniu znajduje się karta kolekcjonerska (TESSERACTER) [1/2].

Jeśli dasz jej na to czas, Dina znajdzie ją pierwsza. Po tym można wrócić do koni i kontynuować podróż. Po przeskoczeniu przez zawalone drzewo, obejrzysz scenkę. Na zewnątrz nie ma nic do znalezienia, udaj się więc do budynku. Niebawem trafisz na pierwszego przeciwnika, który zajada się flaczkami. Po zlikwidowaniu go nie przechodź jeszcze przez uchylone drzwi. Zamiast tego udaj się nieco do tyłu, przeskocz przez okno na zewnątrz i następnie przez kolejne do łazienki, gdzie znajdziesz suplementy i amunicję do pistoletu.

Po otwarciu niebieskich drzwi, możesz skorzystać z tych uchylonych. Po zlikwidowaniu przeciwnika, zerknij na prawo, gdzie znajduje się kilka części – jedna zaraz obok, a następne w szufladzie na wprost, nieco dalej. Po zebraniu ich przejdź przez okno pod sufitem, tam gdzie widać też ślad krwi.

W kolejnej lokacji trafisz na kilku zarażonych – trzech z nich znajduje się na zewnątrz, a dwóch w środku czerwonego budynku. Niestety nie ma tutaj nic cennego do znalezienia, więc po zlikwidowaniu ich podążaj za Diną, która pomoże przedostać się dalej. Po zeskoczeniu z dachu furgonetki, pozostaje przeczołganie się pod ciężarówką. Od razu po akcji odwróć się i wskocz do wnętrza przyczepy, gdzie znajdziesz kilka części. Następnie udaj się do budynku. Będąc wewnątrz skieruj swoje kroki do przyczepy i przeciśnij się pomiędzy kartonami – tam trafisz na artefakt (Przeprosiny - sklep) [2/6] i suplementy.

W celu popchnięcia fabuły do przodu musisz wskoczyć na dach ciężarówki, z niego na dach przyczepy i następnie na dach budynku. Po przedostaniu się przez wyrwę w ścianie zerknij na lewo, gdzie w szafce znajdziesz alkohol. Zanim przejdziesz przez drzwi odblokowane przez Dinę, udaj się do metalowych szafek naprzeciwko – w jednej z nich znajdziesz amunicję.

Następnie bohaterkom przyjdzie przedostanie się przez zainfekowany obszar. Po przejściu przez drzwi udaj się na lewo do kolejnych, gdzie znajdziesz kilka składników – trochę alkoholu i części.

Jackson: Patrol

Po zebraniu ich wyjdź z pomieszczenia i udaj się przez dziurę w ścianie. Tam niebawem trafisz na drzwi, za którymi znajduje się kolejna porcja materiałów. W szafkach znajduje się amunicja do pistoletu i strzelby, a w sejfie [1/1] (kod 07-20-13) sporo części i suplementów. Po opuszczeniu pomieszczenia możesz udać się na prawo do kuchni. Znajdziesz tutaj również artefakt (Kombinacja - sierściuszek) [3/6].

W szufladzie znajdziesz trochę szmatek, a w wysokiej szafce, kolejną porcję suplementów. Po akcji natrafisz na pierwszych klikaczy. W przeciwieństwie do pierwszej odsłony, tu możesz ze swojego noża korzystać bez ograniczeń. Poruszaj się więc bardzo powoli i wykańczaj je w miarę możliwości.

Kiedy oczyścisz pierwsze pomieszczenie, udaj się do regału po zachodniej stronie i zajrzyj do jednej z szuflad na dole – znajdziesz tam amunicję do strzelby. Po tym pozostaje pójść pomóc odblokować Dinie drzwi. W kolejnym pomieszczeniu na lewo, na ladzie, leży kilka surowców, podobnie jak na regale pośrodku pomieszczenia. Porcja suplementów znajduje się też na regale po prawej oraz w szafce nieopodal. Dina zmajstruje dla Ellie koktajl Mołotowa, i jak tylko go od niej odbierzesz, wątek fabularny ruszy do przodu.

Przyjdzie rozprawić się z kolejnymi zarażonymi. Kiedy to zrobisz, możesz rozejrzeć się za przyjemnościami. Pierwsze z nich znajdują się na szafkach przy ścianie naprzeciw okna, z którego bohaterki zeskoczyły – nieopodal drzwi z foliową zasłoną. Po wzięciu szmatek, udaj się na drugą stronę pomieszczenia, gdzie przy kasie znajdziesz amunicję do strzelby. Na koniec możesz się jeszcze udać do sąsiadującego pomieszczenia, tego za foliową zasłoną, gdzie znajdziesz trochę alkoholu i amunicji. W następnej kolejności pozostaje znaleźć linkę i zarzucić ją na konstrukcje u sufitu, aby następnie móc się wspiąć.

Znajdziesz się na dachu budynku, w którym rozegrała się cała akcja z klikaczami. Po zeskoczeniu na dół, i powróceniu do koni, możesz kontynuować drogę. Przeskocz przez przewalone drzewa i podążaj za Diną. Za jakiś czas na chwilę zgubisz ją z oczu, ale za moment się odnajdziecie jeśli będziesz podążać za jej głosem.

Kontynuuj podążanie za nią, aż dotrzecie do budynku, w którym będzie można schować się przed śnieżycą. Znajdziesz się w bibliotece. Główne drzwi są zaryglowane łańcuchem, więc trzeba znaleźć inne. Naprzeciw koni, za regałami które blokują drogę, znajduje się pomieszczenie, do którego można dostać się poprzez wybicie szyby. Trzeba jedynie obejść regały i ją rozbić.

W środku znajdziesz sporo części – kilka z nich jest naprzeciw okna, a kolejna porcja na stoliku po lewej. Po zebraniu ich możesz przejść przez kolejne drzwi – za nim to zrobisz Ellie zwróci uwagę na wisiorek wiszący na tablicy - będzie to kolejny artefakt [4/6]. Przejdź przez kolejną parę drzwi, do większego pomieszczenia i od razu spójrz na prawo, za plecy Ellie - możliwe będzie zrobienie wpisu w dzienniku [2/2].

Następnie kieruj się na lewo, do pomieszczenia, w którym znajduje się kolejna karta kolekcjonerska (LAURENT FOUCAULT, CEO SPARK) [2/2].

Kieruj się dalej, miń PlayStation 3, a w końcu trafisz na łóżko widziane przez zaryglowane drzwi. Obok niego znajduje się biurko, na którym leży artefakt (Zdjęcie Eugene'a i Tommy'ego) [5/6].

W szufladzie znajdziesz kilka części. Przy łóżku znajduje się szafka nocna, w szufladzie której znajdziesz artefakt (Ultimatum postawione Eugene'owi) [6/6]. Za drzwiami nieopodal znajdziesz generator, którego uruchomienie poruszy fabułę do przodu.

W tym momencie możesz w końcu wykorzystać znalezione dotychczas części i ulepszyć swoją broń na warsztacie [1/1]. Dina zwróci uwagę na fakt, że pod podłogą coś się znajduje. Pora dowiedzieć się co takiego. Wróć się do pomieszczenia znajdującego się nieopodal miejsca, gdzie znajduje się pluszowa żyrafa.

Jackson: Patrol

Dina zwróci uwagę, że coś kryje się za regałem z książkami. Dziewczyny wspólnymi siłami przepchną go i odkryją schody prowadzące na dół. Zaprowadzi ono do... plantacji marihuany. Nieco na wprost i na lewo znajdziesz kasetę wideo, co wywoła komentarz dziewczyn. Niedaleko znajduje się drzewko, z którym możesz wejść w interakcję – to również wywoła komentarz. Kolejnym elementem, z którym możesz wejść w interakcję, jest bongo w samym rogu pomieszczenia, po prawej. To samo możesz zrobić ze słoikiem stojącym niedaleko Diny. Po tym obejrzysz scenkę.

Źródło: własne

Komentarze (79)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

The Last of Us 2 Remastered - SOLUCJA

cropper