The Last of Us 2 Remastered - Karty kolekcjonerskie: gdzie, lokalizacja przedmiotów
Karty kolekcjonerskie - The Last of Us 2 Remastered.
The Last of Us 2 ma sporo znajdziek. Jedną z nich są karty kolekcjonerskie z fikcyjnymi bohaterami spoza uniwersum gry. W tym poradniku znajdziecie pomoc w znalezieniu ich. Za zebranie wszystkich otrzymacie złote trofeum
Karta kolekcjonerska #2 (THE KEENE TWINS): Podążając dalej za Jessiem przejdziesz przez targowisko. Z niego dostaniesz się do wnętrza knajpy. Po obejrzeniu scenki możesz podejść do beczki i tarczy do lotek znajdujących się przy ladzie. Karta leży na beczce.
Jackson: Patrol
Karta kolekcjonerska #3 (TESSERACTER): Po jakimś czasie od rozpoczęcia rozdziału dotrzesz do małego zabudowanego terenu. W jednym z domków, do którego możesz się dostać (obrazem poniżej), znajdziesz kartę kolekcjonerską. Znajduje się ona w małym pomieszczeniu niedaleko wejścia.
Karta kolekcjonerska #4 (LAURENT FOUCAULT, CEO SPARK): Jakiś czas później, po podniesieniu wisiorka wiszącego na tablicy, skieruj się do pomieszczenia na lewo. Znajdziesz tam kolejną kartę kolekcjonerską.
Seattle, dzień 1: Brama
Karta kolekcjonerska #5 (MOTIVATOR): Pierwsza karta w tym rozdziale znajduje się niedługo po rozpoczęciu go. Jedź przed siebie na koniu, aż w końcu dotrzesz do skupiska starych samochodów. W ich pobliżu znajduje się dawny przystanek autobusowy. Na jednej z jego ścian znajduje się karta kolekcjonerska.
Karta kolekcjonerska #6 (THE STARFIRE KIDS) Niedługo później trafisz do małego budyneczku - to jak wygląda prezentuje poniższy zrzut ekranu.
Będąć w środku udaj się na lewo, gdzie na tablicy znajdziesz kartę kolekcjonerską, tak jak przedstawia poniższy zrzut ekranu.
Karta kolekcjonerska #7 (CHESSMASTER): Trafisz na plac z wielką bramą. Konieczne będzie udanie się na poziom wyżej, poprzez wspięcie się po celach. Następnie skorzystasz z drabiny i przeskoczysz po metalowych platformach dalej. Po przejściu na drugą strone muru idź balkonem do wieży. Nie używaj jeszcze drabiny prowadzącej na dół. Zamiast tego użyj tej prowadzącej do góry. Znajdziesz się na szczycie wieży, gdzie na stoliku znajdziesz kartę kolekcjonerską.
Karta kolekcjonerska #8 (OOZER): Kiedy znajdziesz się na dole, po drugiej stronie wielkiej bramy, Twoim celem będzie przywrócenie zasilania. Zanim jednak to zrobisz możesz użyć kabla i przerzucić go przez dach małego budynku, w taki sposób jak jest pokazane na poniższym zrzucie ekranu.
Następnie użyj kabla do wejścia na dach, gdzie koło krzesełka znajdziesz ostatnią kartę kolekcjonerską w tym rozdziale.
Seattle, dzień 1: Śródmieście
Karta kolekcjonerska #9 (DOCTOR UCKMAN): Karta kolekcjonerska z wizerunkiem twórcy The Last of Us, znajduje się w miejscu podanym na poniższej mapie.
Musisz dostać się na samą górę zdewastowanej konstrukcji. Aby tego dokonać musisz najpierw wybić okna, a później przedostać się szerokimi parapetami dalej. Karta kolekcjonerska znajduje się w małym kontenerku.
Karta kolekcjonerska #9 (DAS WORT): Kolejna karta kolekcjonerska znajduje się w sklepie muzycznym zaznaczonym na poniższej mapie.
Karta kolekcjonerska znajduje na podłużnej szafce z wieżą audio. Wystarczy, że przeszukasz pobliskie szuflady. Dla lepszego rozeznania możesz posłużyć się poniższym zrzutem ekranu.
Karta kolekcjonerska #10 (BIG BLUE): Następne miejsce z kartą kolekcjonerską to RUSTON COFFE zaznaczone na poniższej mapie.
Znajduje się ona za ladą, pod ramką z napisem HOT CHOCOLATE, tak jak przedstawia poniższy zrzut ekranu.
Karta kolekcjonerska #11 (FLO): Kolejne miejsce z kartą kolekcjonerską to GATE WEST 2 przy Madison St. Dokładna pozycja tego miejsca zaznaczona jest na poniższej mapie.
Karta znajduje się w pobliskim sejfie, który otworzysz kodem 04-51.
Karta kolekcjonerska #12 (KNOW IT ALL): W późniejszej części rozdziału zauważysz zarazonego przeskakującego ogrodzenie. Podążaj za nim do wnętrza budynku. Po rozprawieniu się z przeciwnikami, udaj się schodami na górę. Zanim przejdziesz przez lekko uchylone białe drzwi, udaj się do sąsiadującego pomieszczenia, gdzie pomiędzy dwoma łóżkami znajduje się karta kolekcjonerska.
Seattle, dzień 1: Szkoła podstawowa w Eastbrook
Karta kolekcjonerska #13 (CARDIO): Jakiś czas po rozpoczęciu rozdziału udasz się na zewnątrz po przejściu przez zakratowane okno, które pomożesz otworzyć Dinie. Stamtąd, po krótkiej scence, udaj się na prawo i z rozbiegu przeskocz na balkon pobliskiego budynku.
Kiedy znajdziesz się w środku, przeskocz przez ukazaną poniżej przewaloną sofę.
Karta kolekcjonerska jest w sypialni za wspomnianą sofą - w szafce nocnej koło porośniętego łóżka.
Seattle, dzień 1: Capitol Hill
Karta kolekcjonerska #14 (MECENAKSA KINNARD): Zaraz po rozpoczęciu rozdziału skręć w prawo, w najbliższą uliczkę. Znajdziesz się koło budynku oznaczonego numerem 3. To jak wygląda możesz sprawdzić na poniższym zrzucie ekranu.
Karta kolekcjonerska znajduje się na małej szafce znajdującej się koło sofy.
Karta kolekcjonerska #15 (ROCKAFELLA): Niedługo później trafisz do miejsca, gdzie na budynku zawieszone jest płótno z zasadami WLF. Po lewej stronie tego budynku jest alejka, z której możesz udać się do wnętrza budynku.
Pierwsze z okien prowadzi do toalety, gdzie jest kilka szmatek. W następnym pomieszczeniu znajdziesz butelkę z alkoholem leżącą na łóżku. Na podłodze, przy przewróconym koszu na śmieci jest karta kolekcjonerska.
Karta kolekcjonerska #16 (DOKTOR STEM): Jakiś czas później trafisz do lokacji, gdzie zlokalizowana jest stacja benzynowa. Naprzeciwko niej znajduje się księgarnia. Skorzystaj z niebieskich drzwi widocznych na prawej stronie poniższego zrzutu ekranu.
Będąc w środku rozpraw się z zarażonymi. Karta kolekcjonerska znajduje się w w szafce, na której stoi gramofon.
Karta kolekcjonerska #17 (SEIRŻANT FROST): Jakiś czas później trafisz na furgonetkę z napisem CHANNEL 13. Musisz ją minąć i zeskoczyć na dół. Po zrobieniu tego zerknij na prawo, gdzie znajdziesz niebieskie drzwi i nieco podniesione drzwi do garażu obok - tak jak wskazuje poniższy zrzut ekranu.
Przeczołgaj się pod drzwiami i przejdź przez pomieszczenie. Kolejnym korytarzem kieruj się w stronę metalowych regałów. Kartę znajdziesz w jednej z metalowych szafek znajdujących się niedaleko.
Karta kolekcjonerska #18 (CANDELABRA): Jakiś czas później trafisz na sklep z alkoholem niedaleko pułapek i strażniczej budki. Budynki zaprezentowane są na poniższym zrzucie ekranu.
Kartę znajdziesz na półkach niedaleko bankomatu, tak jak wskazuje poniższy zrzut ekranu.
Karta kolekcjonerska #19 (BIZZAREBRA): Nieco dalej konieczne będzie wybicie szyby, aby pominąć pułapki.
Po przedostaniu się do środka, kieruj się przed siebie aż miniesz manekiny, kolejne pomieszczenia i dziurą w ścianie przedostaniesz się na zewnątrz. Stamtąd udaj się do DONATION CENTER. Karta kolekcjonerska znajduje się na regale podpisanym CHILDRENS, tak jak wskazuje poniższy zrzut ekranu.
Seattle, dzień 1: Kanał 13
Karta kolekcjonerska #20 (KIMIMELA): Jakiś czas po rozpoczęciu rozdziału trafisz na trupa opartego o drzwi, przez które musisz przejść, aby posunąć główny wątek do przodu. Zanim to zrobisz udaj się do małego biura po lewej. Tam na biurku znajduje się kolejna karta kolekcjonerska.
Seattle, dzień 1: Tunele
Karta kolekcjonerska #21 (The IMP): Jakiś czas po rozpoczęciu rozdziału miniesz drugą czerwoną flarę, aby dostać się na tył wagonu - w tym momencie pojawi się krótka scenka kiedy to Dina i Ellie przepychają drzwi i ledwo unikają ucieczki przed grupą klikaczy. Wydostań się z wagonu na zewnątrz i idź do samego końca, gdzie trzeba będzie przeczołgać się pod wagonem. Dotrzyj do lewej strony niebieskiego wagonu, gdzie pod nim, na workach na śmieci znajduje się kolejna karta kolekcjonerska.
Karta kolekcjonerska #22 (DOCTOR DANIELA STAR): Jakiś czas później kieruj się przed siebie za oznaczeniami na ścianach z napisem STATION ACCESS. Dotrzesz do pomieszczenia opisanego jako Storage (poniższy zrzut ekranu).
Przeskocz przez stół znajdujący się po lewej stronie pomieszczenia, za biurkiem. Następnie przejdź przez dziurę, która pozwoli dostać się do kolejnej części pomieszczenia. Tam na biurku z komputerem znajdziesz kartę kolekcjonerską.
Karta kolekcjonerska #23 (BASTET): Jakiś czas później trafisz na czerwoną skrzynię, dzięki której dostaniesz się poziom wyżej. Zanim to zrobisz, przeczołgaj się pod pobliskim wagonem, gdzie oprócz kilku cenności, znajdziesz kartę kolekcjonerską.
Seattle, Dzień 1 - Teatr
Karta kolekcjonerska #24 (MORTEM): Niedługo po rozpoczęciu rozdziału trafisz do głównego holu, gdzie w oddali zobaczysz podwójne drzwi, które na ten moment są zamknięte. Na lewo od nich, za ladą, znajduje się gablotka. Rozbij jedną z jej szyb, aby znaleźć kartę kolekcjonerską.
Karta kolekcjonerska #25 (BEYOND): Na wyższym piętrze znajdziesz bar i białe drzwi. Zanim przez nie przejdziesz kieruj się korytarzem z czerwonym dywanem na sam koniec. Tam koło tapczanów znajdziesz kartę kolekcjonerską.
Seattle, dzień 1: Prezent urodzinowy
Karta kolekcjonerska #26 (THE NIGHTHAWK): Jakiś czas po rozpoczęciu rozdziału dostaniesz się do wnętrza muzeum. Po jakimś czasie trafisz do wielkiego holu ze szkieletami największych dinozaurów. W jednym z rogów tego pomiesczenia znajduje się korytarz z toaletami. Karta znajduje się na ławce.
Karta kolekcjonerska #27 (SAURA): Jakiś czas później Joel podsadzi Ellie, aby ta mogła dostać się do wnętrza kolejnego muzeum. Będąc w środku natrafisz na wizerunek łosia otoczonego wilkami. Na prawo od niego, pod ławką znajduje się karta kolekcjonerska.
Seattle, dzień 2: Hillcrest
Karta kolekcjonerska #28 (WACHUMERO): Zaraz po rozpoczęciu rozdziału udaj się do tyłu i zeskocz na dół do zalanego dołu. Znajduje się tam samochód, we wnętrzu którego znajdziesz kartę kolekcjonerską.
Karta kolekcjonerska #29 (SAHIR CZARNOKSIĘŻNIK): Kiedy przedostaniesz się z pierwszej sekcji do następnej (w stronę czarnego dymu widzianego w oddali) udaj się na lewo w stronę zarośniętej furgonetki (poniższy zrzut ekranu).
Następnie rozbij szybę i przedostań się do wnętrza budynku. Na końcu małego sklepiku, pod ścianą znajduje się kilka kartonów. W jednym z nich znajdziesz kartę kolekcjonerską.
Karta kolekcjonerska #30 (NALEDI THE YOUTHFUL): W późniejszej części rozdziału przejdziesz przez czerwone z drzwi, nad którymi napisane jest EXIT, tak jak przedstawia poniższy zrzut ekranu.
Następnie wydostaniesz się na zewnątrz i trafisz na schody prowadzące na górę. Nieco dalej konieczne będzie podsunięcie kontenera, aby dostać się do pobliskiego budynku. Tam w końcu trafisz na tablicę koło drzwi, pod którą znajduje się trochę kartonów i rower, przy którym jest karta kolekcjonerska.
Karta kolekcjonerska #31 (BRAINSTORM): Jakiś czas później trafisz na podwórko, gdzie znajduje się zabawkowy domek.
Na jego tyłach znajduje się karta kolekcjonerska, tak jak przedstawia poniższy zrzut ekranu.
Karta kolekcjonerska #32 (