The Last of Us 2 Remastered - Seattle, dzień 1: Wybrzeże
Seattle dzień 1: Wybrzeże - The Last of Us 2 Remastered.
WAŻNE: Jeśli zechcesz powtórzyć jakiś rozdział to zrób najpierw RĘCZNY ZAPIS STANU GRY, bo po rozpoczęciu jakiegoś wcześniejszego epizodu, następne zostaną zablokowane. Jeśli nie zrobisz zapisu, konieczne będzie dotarcie tam jeszcze raz. Tyczy się to nawet wybierania rozdziałów już po ukończeniu gry.
Znajdźki do znalezienia:
- Artefakty: 3
- Monety: 4
- Warsztaty: 1
- Sejfy: 1
Zanim wejdziesz do pobliskiego budynku, rozejrzyj się za czerwonym kontenerem. W środku znajdziesz trochę amunicji i suplementów.
Zaraz po wejściu do najbliższego budynku trafisz na warsztat [1/1], na którym możesz ulepszyć broń. W pobliżu znajdziesz też trochę części.
W pomieszczeniu obok, w małej wydzielonej przestrzeni, znajdziesz kaburę na dodatkową broń długą i suplementy.
Opuść mały pokoik i wespnij się na jego dach. Stamtąd użyj okna, żeby wydostać się na zewnątrz. Trafisz na grupę zarażonych - będą to zarówno biegacze jak i klikacze. Więcej przeciwników znajduje się po prawej stronie od punktu startowego. Tam przy białej ciężarówce znajdziesz trochę części. Po zlikwidowaniu wszystkich pozostaje wspiąć udać się za ogrodzenie w dalszej części lokacji po prawej.
Tam po zawalonej ulicy przedostań się wyżej. Gdy wejdziesz na górę, od razu na wprost zobaczysz trupa. Leży przy nim moneta (Alabama) [1/4].
Po tym kieruj się dalej. Niestety nie będzie tak kolorowo i spadniesz do wody. Wynurz się z niej i udaj do wnętrza przyczepy widocznej na wprost. Przejdź przez nią zbierają po drodze trochę materiałów i następnie przeciśnij się pomiędzy przyczepą, a ścianą żeby przedostać się na wybrzeże. Stamtąd pozostaje płynąć przed siebie, do drugiego brzegu. Tam pozostaje przejść przez dziurę w kadłubie statku.
W środku od razu po wejściu zauważysz trochę części. W kolejnym pomieszczeniu, na pryczy z trupem, znajdziesz artefakt (Notatka z lazaretu) [1/3]. W pobliżu znajdziesz też trochę suplementów.
Białe drzwi znajdujące się nieopodal prowadzą do kolejnej sekcji, gdzie możesz użyć schodów prowadzących na wyższy poziom. Tam za drzwiami znajdziesz nową broń - kuszę. Możesz ją od razu przetestować na przeciwnikach stojących na końcu korytarza na wprost. Tam znajdziesz artefakt (Notatka dot. buntu) [2/3] i trochę suplementów.
Po tym możesz skorzystać ze schodów na początku korytarza. Uważaj jednak, bo po skorzystaniu z nich trafisz na kilku zarażonych. W pomieszczeniu najbliższemu schodów znajdziesz trochę suplementów i części. Opuść magazynek i przejdź na równoległy korytarz, gdzie na jego końcu, w rogu koło automatów i maskotki, znajdziesz monetę (Wirginia Zachodnia) [2/4].
Po tym należy udać się na przeciwną stronę statku, następnie wyjść na zewnątrz i stamtąd udać się schodami jeszcze wyżej. Znajdziesz tam jeszcze więcej zarażonych: począwszy od biegaczy, przez klikaczy, a na jednym człapaczu kończąc. Będzie to jednak ostatnia grupa przeciwników. Po załatwieniu ich możesz rozejrzeć się za znajdźkami. Zaraz przy punkcie startowym, niedaleko steru, znajdziesz sejf [1/1] - kod do niego to 90-77-01. Znajdziesz w nim trochę części, suplementów, amunicji i ostatni podręcznik szkoleniowy. Odblokuje on drzewko umiejętności z kategorią Artyleria. Jeśli masz już wszystkie poprzednie otrzymasz
Udaj się teraz na drugi koniec statku, gdzie za drzwiami, koło trupa, znajdziesz artefakt (Dziennik z promu) [3/3].
Po skorzystaniu z drabiny udaj się do tyłu, gdzie znajdziesz monetę (Utah) [3/4].
Po tym zeskocz na dół i kieruj się dalej obrośniętą ulicą, a dotrzesz do drabiny. Tam kontynuuj drogę, aż w końcu natrafisz na fontannę z delfinem. Moneta (Missisipi [4/4] jest w środku, w wodzie.
Po tym spróbuj dostać się do wnętrza akwarium, ale frontowe drzwi okażą się zamknięte. Zacznij obchodzić budynek prawą stroną, aż w końcu trafisz na niskie ogrodzenie. Przeskocz je i następnie skorzystaj z okna po prawej, żeby dostać się do środka. Tam kolejne drzwi również okażą się zamknięte. Pozostaje więc wybić szybę w suficie i przerzucić przez okno znajdującą się w pobliżu linkę. Rzuć ją na prawą stronę, tak aby móc wspiąć się na dach. Tam wybij kolejne okno i zeskocz na dół. Tam możesz zbadać plecak, a następnie iść drogą przed siebie. Dojdziesz do łodzi, po wejściu do której rozegra się scenka. Zakończy ona rozdział.