The Last of Us 2 Remastered - Seattle, dzień 1: Brama
Seattle dzień 1: Brama - The last of us 2 Remastered.
WAŻNE: Jeśli zechcesz powtórzyć jakiś rozdział to zrób najpierw RĘCZNY ZAPIS STANU GRY, bo po rozpoczęciu jakiegoś wcześniejszego epizodu, następne zostaną zablokowane. Jeśli nie zrobisz zapisu, konieczne będzie dotarcie tam jeszcze raz. Tyczy się to nawet wybierania rozdziałów już po ukończeniu gry.
Znajdźki do znalezienia:
- Artefakty: 6
- Karty kolekcjonerskie: 4
- Wpisy w dzienniku: 1
W następnej sekwencji znów będziemy śledzić poczynania Ellie i Diny. Podążaj przed siebie leśną ścieżką, aż dotrzesz do opuszczonego przystanku i kilku samochodów. Na ścianie przystanku autobusowego znajduje się kolejna kolekcjonerska karta (MOTIVATOR) [1/4].
Podążaj dalej pod górę. Twoja droga prowadzi na lewo, pod mostem. Na prawo nie ma nic, toteż możesz się tam udać jedynie po to, aby pozwiedzać. Niebawem dotrzesz do opuszczonego, małego budynku.
W nim znajdziesz trochę alkoholu – szuflada w biurku naprzeciwko wejścia. Na lewo od niego, na tablicy znajduje się kolejna karta kolekcjonerska (THE STARFIRE KIDS) [2/4].
W pomieszczeniu obok, w małej szafce obok biurka przy oknie, znajdziesz artefakt [1/6] - Mapa Seattle. Po oczyszczeniu budynku idź dalej w stronę rzeki. Przekrocz ją i podążaj dalej, aż dotrzesz do bramy. Po zbliżeniu się do niej, możliwe będzie zrobienie wpisu do dziennika Ellie [1/1].
Cofnij się od niej prawie do mostu i przejdź przez przejście po lewej, a następnie po schodkach do niewielkiego budynku. Od razu po wejściu skieruj się na lewo, gdzie na stole znajdziesz artefakt (Notka uchodźcy) [2/6].
Naprzeciw budynku, w którym się znajdujesz jest kolejny – tam znajdziesz kolejny artefakt (Grafika dot. zarażonych) [3/6]..
Opuść budynek drugimi schodami i udaj się na prawo do pobliskich cel - w jednej z nich znajdziesz trochę szmatek. Miń klatki trzymając się pobliskiego muru i podążaj ciemną ścieżką aż do końca, gdzie w budce znajdziesz kilka części.
Następnie wróć do cel, wespnij się na jedną z nich i przeskakując na kolejne, dostań się do drabiny. Skorzystaj z niej i poruszaj się do przodu przeskakując na kolejne kładki.
Ostatnia z nich wydaje się trudniejsza, ale jeśli się rozpędzisz, bohaterka wyląduje tam gdzie powinna. Po króciutkim dialogu wespnij się na mur i podążaj jedyną ścieżką do wnętrza budynku. Tam skorzystaj z drabiny prowadzącej do góry. Na szafeczce znajdziesz szmatki, części i kartę kolekcjonerską (CHESSMASTER) [3/4].
Na prawo od nich znajduje się artefakt (Rozkazy Isaaca) [4/6]. Wróć się na niższy poziom i skorzystaj z drabiny prowadzącej na dół. Wyjdź na zewnątrz i swoje kroki skieruj do budynku naprzeciwko. Żeby się do niego dostać musisz zbić szybę, co zrobić możesz z użyciem leżącej nieopodal cegły lub butelki – choć najprościej będzie użyć ataku wręcz.
W środku znajdziesz odrobinę alkoholu. W szufladzie biurka po lewej znajdziesz artefakt (Kody do bramy z punktami kontrolnymi) [5/6]. Wyjdź na zewnątrz i uruchom generator, następnie podnieś leżący kabel. Zanim podłączysz go do generatora w pobliżu, przerzuć go przez pobliski budynek na drugą stronę. Dzięki temu dostaniesz się na jego dach.
Znajdziesz tam trochę suplementów, części, amunicji, alkoholu, kartę kolekcjonerską (OOZER) [4/4]. Oprócz tego jest tutaj również artefakt (List z dachu) [6/6] leżąca na krzesełku.
Teraz można przywrócić zasilanie. Możesz podejść do bramy i przez otwór porozmawiać z Diną. Twoim następnym celem jest otwarcie głównej bramy. Zrobisz to w budynku na wprost od bramy, ale tu znów trzeba będzie przywrócić zasilanie – gniazdo znajduje się po drugiej stronie. W środku wspomnianego budynku, oprócz panelu operującego znajdziesz też trochę szmatek. Możesz zbić szybę po prawej stronie, przedostać się na zewnątrz i skorzystać z drabinki prowadzącej na wieżę – tam znajdziesz sporo suplementów, części i alkoholu.
Odblokuj pobliską furtkę i wróć się do miejsca, w którym podłączałeś przewód. Dnia w międzyczasie zapyta się jak idzie, więc możesz do niej podejść i porozmawiać. Żeby przepiąć kabel, musisz go przerzucić przez ogrodzenie obok generatora, bo tylko wtedy dosięgniesz. Wejdź do budynku i skorzystaj z panelu, co otworzy główną bramę – hasło to 0512. Po przekroczeniu jej rozpocznie się nowy rozdział.