The Last of Us 2 Remastered - Seattle, dzień 1: Kanał 13
Seattle dzień 1: Kanał 13 - The Last of Us 2 Remastered.
WAŻNE: Jeśli zechcesz powtórzyć jakiś rozdział to zrób najpierw RĘCZNY ZAPIS STANU GRY, bo po rozpoczęciu jakiegoś wcześniejszego epizodu, następne zostaną zablokowane. Jeśli nie zrobisz zapisu, konieczne będzie dotarcie tam jeszcze raz. Tyczy się to nawet wybierania rozdziałów już po ukończeniu gry.
Znajdźki do znalezienia:
- Artefakty: 1
- Karty kolekcjonerskie: 1
Na głównym placu możesz udać się do oddalonego hummera, koło którego znajduje się cegła, trochę amunicji, pusty pojemnik oraz klucz francuski.
Następnie możesz udać się do niebieskiej furgonetki, gdzie na jej tyle znajdziesz trochę części i nożyczki.
Teraz skorzystaj z murków po lewej stronie, aby dostać się na górny poziom. Tam przy trupie znajdującym się na wprost, znajdziesz trochę amunicji do karabinu. Odwróć się do tyłu, a zobaczysz linkę, która pozwoli dostać się do środka.
Wewnątrz udaj się od razu na lewo, do oszklonej gablotki pod zegarem. Zbij szybki i zbierz trochę alkoholu, leczenia i butelkę. Na prawo, koło ekspresu do kawy, znajdziesz szmatki i pusty pojemnik. W następnym pomieszczeniu trafisz na siekierkę przy trupie. Idź do końca korytarza, następnie przedostań się pod zawaloną rurą i następnym korytarzem idź, aż trafisz na drzwi. Za nimi jest magazynek z kilkoma cennymi fantami – alkohol, szmatki, pusty pojemnik, suplementy, proch, pusty pojemnik i taśma. Opuść pomieszczenie i zerknij na lewo od drzwi – znajdziesz właz, do którego wejdź używając pobliskiego wentylatora.
Następnego pomieszczenia użyj, aby dostać się na główny hol z wisielcami. Wejdź do pomieszczenia oznaczonego symbolem – po drodze możesz go zbadać i usłyszeć komentarz. W środku, po prawej, obok słuchawek znajdziesz proch i amunicję. Nieco dalej jest cegła i trochę części, w rogu pomieszczenia. Opuść je i udaj się pobliskimi schodami na wyższe piętro.
Po drodze wespnij się pomieszczenia na wprost. Tam na biurku naprzeciwko znajdziesz pusty pojemnik i nożyczki. Przy biurku po prawej stronie znajdziesz pustą butelkę. Przy biurkach na końcu pomieszczenia (koło napisu CHANNEL 13) znajdziesz trochę leczenia. Następnie wróć się tam gdzie były schody, i dziurą w ścianie po lewej, przedostań się do kolejnego pomieszczenia.
Tam na pobliskim biurku znajdziesz trochę prochu. W niebieskich szafkach niedaleko są nożyczki. Na biurku z wieloma pudłami pod oknem znajdziesz kilka szmatek. Dina będzie trochę prowadzić, ale zanim pójdziesz w jej ślady, przeszukaj biurka przed wejściem do następnego pomieszczenia. Znajduje się na nich trochę alkoholu i amunicji do karabinu. Po prawej, w szafce pod zegarem jest amunicja do rewolweru. Następnie udaj się w ślad za Diną, do następnego pomieszczenia.
Na nieco oddalonym biurku znajduje się trochę prochu i amunicji do krótkiego pistoletu, po zebraniu których możesz udać się na zewnątrz. Dwuskrzydłowe drzwi są zamknięte, więc pozostaje skorzystanie z wąskiego parapetu nieopodal. Po dostaniu się do środka, przejdź na korytarz, gdzie znajduje się amunicja obok najbliższego trupa. To samo tyczy się kolejnego. Po zabraniu jego amunicji nie używaj jeszcze drzwi, o które się opiera. Zamiast tego udaj się do małego biura po lewej. Tam na biurku znajduje się kolejna karta kolekcjonerska (KIMIMELA) [1/1] oraz trochę szmatek.
Teraz możesz skorzystać ze wcześniej wspomnianych drzwi. Za nimi skorzystaj ze schodów prowadzących na górę. Tam odbij od razu w prawo podążając za kablem do pomieszczenia z uchylonymi drzwiami. Tam obejrzysz scenkę.
Po niej opuść pomieszczenie i udaj się do sąsiadującego po prawej. Na kanapie i stoliczku obok, znajdziesz trochę amunicji, leczenia, pusty pojemnik, nożyczki i taśmę klejącą. Na małym kontenerku po lewej znajduje się kolejna porcja amunicji. Na oddalonym nieco stole, w pobliżu telewizora na ścianie, znajdziesz trochę leczenia i suplementów.
Opuść to pomieszczenie i udaj się do kolejnego, sąsiadującego z dużym oknem na korytarzu. W środku na kanapie znajduje się artefakt (Inspirująca wiadomość od taty) [1/1].
Na szafeczce obok białego biurka znajduje się trochę alkoholu. Teraz możesz wyjść na korytarz i skorzystać z dużego okna, po wyjściu z którego trafisz na trochę amunicji do krótkiego pistoletu.
Po zeskoczeniu na dół usłyszysz okrzyki członków WLF. Po rozprawieniu się z pierwszą grupą (6 ludzi), wkrótce pojawią się kolejni. Celem bohaterek jest opuszczenie tego budynku, należy się więc wrócić tam gdzie weszliśmy do stacji – w tym celu podążaj za Diną. Kolejna dwójka przeciwników pojawi się na górnym piętrze. Za następnym progiem pojawi się kolejna grupka, ale przed tymi należy uciec przechodząc przez okno po prawej. Gdy będziesz na zewnątrz, kieruj się przed siebie w stronę tunelu pod ulicą. Uważaj na kolejnych przeciwników, którzy podjadą samochodem. Na końcu tunelu przedostań się przez zamknięte drzwi, które Ellie zabarykaduje automatem z napojami.