The Last of Us 2 Remastered - Seattle, Dzień 1 - Teatr
Seattle dzień 1: Teatr - The Last of Us 2 Remastered.
WAŻNE: Jeśli zechcesz powtórzyć jakiś rozdział to zrób najpierw RĘCZNY ZAPIS STANU GRY, bo po rozpoczęciu jakiegoś wcześniejszego epizodu, następne zostaną zablokowane. Jeśli nie zrobisz zapisu, konieczne będzie dotarcie tam jeszcze raz. Tyczy się to nawet wybierania rozdziałów już po ukończeniu gry.
Znajdźki do znalezienia:
- Artefakty: 4
- Karty kolekcjonerskie: 2
Po obejrzeniu scenki trzeba będzie upewnić się, że teatr jest miejscem bezpiecznym. Podwójne drzwi na wprost są na ten moment zamknięte. Przeskocz przez ladę i rozbij szybki w gablotce. Tam znajduje się karta kolekcjonerska (MORTEM) [1/2].
Po lewej od tego miejsca, za ladą jest kontener, na którym znajdziesz artefakt (Program „Cassandry”) [1/4].
Stamtąd udaj się na lewo do pobliskiej toalety – tam znajdziesz trochę szmatek na podłodze. Na prawo jest trochę suplementów. Nieco dalej, koło suszarek do dłoni, są nożyczki. Opuść toaletę i udaj się na wprost, do schodów prowadzących na górę. Będąc na wyższym piętrze udaj się za bar, gdzie u dołu znajdziesz trochę alkoholu. Opuść bar i czerwonym dywanem podążaj do końca korytarza – tam koło tapczanów znajdziesz kolejną kartę kolekcjonerską (BEYOND) [2/2].
Wróć się do baru i odbij na prawo, na balkon. Po przejściu przez próg od razu skieruj się na lewo, po artefakt (Pamiętnik samotnego żołnierza FEDR-y #1) [2/4] leżący na stoliku.
Niedaleko namiotu nieco na prawo znajduje się trochę szmatek. Po drugiej stronie balkonu, koło okrągłego stolika, na kontenerku, leży trochę taśmy. Możesz opuścić balkon i skorzystać z białych drzwi (z napisem EMPLOYEES ONLY) na prawo od baru.
Wejdź po schodach i przejdź przez drewniane drzwi po lewej. Będąc w nowym pomieszczeniu, skieruj się na prawo po garść części leżących na ziemi. Następnie podejdź do stolików naprzeciwko, gdzie znajdziesz trochę szmatek, artefakt (Pamiętnik samotnego żołnierza FEDR-y #2) [3/4] oraz pusty pojemnik po lewej.
Nieco dalej jest też trochę alkoholu. W teorii można teraz użyć radia, ale okaże się, że nie ma zasilania. Opuść pomieszczenie i podążaj za żółtym kablem do okna.
Wydostań się na zewnątrz i skorzystaj z drabiny. Na dachu nie ma nic do znalezienia, więc podążaj za kablem do małego budynku. Tam znajdziesz trupa do skomentowania, odrobinę części zaraz przy wejściu i generator.
Po uruchomieniu go zejdź na dół i wracaj do radia. Okaże się ono bezużyteczne, ale za to Ellie zyska klucze do wspomnianych wcześniej podwójnych drzwi. Wracaj więc na dół.
Po przejściu przez uprzednio zamknięte drzwi, znajdziesz się w sali widowiskowej. Udaj się na scenę, gdzie po prawej stronie na skrzyniach, znajdziesz artefakt (Ulotka The Sick Habit / Setlista) [4/4]. Teraz podejdź do kurtyny i rozchyl ją przedostając się za kulisy. Obejrzysz nieco interaktywną scenkę.