The Last of Us 2 Remastered - poradnik. Solucja, porady, karty kolekcjonerskie, sejf, bronie, znajdźki, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Last of Us Part II Remastered

The Last of Us 2 Remastered - Seattle, dzień 1: Tunele

Mateusz Wróbel | 20.01, 21:26

The Last of Us 2 Remastered - Seattle, dzień 1: Tunele

Seattle dzień 1: Tunele - The Last of Us 2 Remastered.


WAŻNE: Jeśli zechcesz powtórzyć jakiś rozdział to zrób najpierw RĘCZNY ZAPIS STANU GRY, bo po rozpoczęciu jakiegoś wcześniejszego epizodu, następne zostaną zablokowane. Jeśli nie zrobisz zapisu, konieczne będzie dotarcie tam jeszcze raz. Tyczy się to nawet wybierania rozdziałów już po ukończeniu gry.


Znajdźki do znalezienia:

  • Artefakty: 5
  • Karty kolekcjonerskie: 3
  • Wpisy w dzienniku: 1
  • Warsztaty: 1

Następnie udaj się przez dziurę w ścianie i zeskocz na dół. Bohaterki założą maski, przygotuj się więc na obecność kilku zarażonych. Przejdź przez rurę, z której wydobywają się zarodniki.

Seattle, dzień 1: Tunele

Przejdź przez kolejne pomieszczenie, aby w korytarzu zamiast do bramki, udać się najpierw na prawo – tam znajdziesz szmatki i alkohol.

Seattle, dzień 1: Tunele

Po drodze do bramki trafisz na amunicję leżącą pod tablicą. Przedostanie się przez bramki odetnie oczywiście drogę powrotu.

Seattle, dzień 1: Tunele

Zejdź schodami niżej i przedostań się pod rurami do ciasnej szczeliny – bohaterki zauważą klikacza. Wkrótce okaże się, że do imprezy w tunelach dołączyli również żołnierze WLF. Na początku trafisz na czterech i jedyne co będą mieli do zaoferowania, to trochę ołowiu. Jeśli narobicie hałasu, do zabawy dołączą się klikacze – i być może rozprawią się z ludźmi innymi niż nasze bohaterki.

Seattle, dzień 1: Tunele

Po rozprawieniu się ze wszystkimi, możesz skorzystać z zawartości automatu – trochę leczenia. Trzeba jednak najpierw zbić szybkę. Przy pobliskim śmietniku z kolei znajdziesz pustą butelkę. Na parapecie pobliskiego okna i na podłodze znajdziesz trochę amunicji i pusty pojemnik. Na wejściu do pobliskiego pomieszczenia, znajdziesz trochę alkoholu. Naprzeciwko znajduje się biurko, w którego szufladzie znajdziesz trochę szmatek. Przejdź teraz do lewej części pomieszczenia, do niebieskich szafek – w szufladzie jednej z nich znajdziesz trochę amunicji do karabinu.

Seattle, dzień 1: Tunele

Udaj się na lewo do kolejnych niebieskich szafek – znajdziesz tam nożyczki i amunicję do krótkiego pistoletu. Przy przejściu do głównego pomieszczenia stacji znajduje się sztacheta, którą możesz wykorzystać w walce. Kieruj się do czerwonej flary i miń ją, aby dostać się kolejnej sekcji.

Seattle, dzień 1: Tunele

Możesz wejść do drugiego wagonu, gdzie przy kościotrupie znajdziesz apteczkę, taśmę i trochę alkoholu. Kawałek dalej, pod oknem znajdziesz trochę prochu.

Seattle, dzień 1: Tunele

Miń drugą flarę i skieruj się do szarych drzwi prowadzących do tyłu kolejnego wagonu. Wspólnie z Diną, Ellie je otworzy. Mało brakowało, a trzeba by było uciekać przed klikaczami. W wagonie, kawałek od wejścia, na walizkach znajdziesz trochę szmatek i alkoholu. Idź przed siebie i przeciśnij się przez wąską szczelinę. W następnym dziale podejdź do siedzenia po lewej i zgarnij suplementy. Udaj się na koniec wagonu, gdzie znajdziesz artefakt (Metro – notka) [1/5], trochę amunicji, suplementów i prochu.

Seattle, dzień 1: Tunele

Teraz cofnij się i drzwiami po prawej przeciśnij się na zewnątrz. Idź do samego końca, gdzie trzeba będzie przeczołgać się pod wagonem. Dotrzyj do lewej strony niebieskiego wagonu, gdzie pod nim, na workach na śmieci znajduje się kolejna karta kolekcjonerska (the IMP) [1/3].

Wróć się kawałek do tyłu i wejdź do pomieszczenia, gdzie widoczny jest żołnierz utknięty w oknie. Możesz go zbadać aby usłyszeć komentarz. Pod nim znajduje się amunicja do rewolweru. Udaj się na prawo po schodach i skorzystaj z drabiny.

Seattle, dzień 1: Tunele

Następnie udaj się na prawo do niebieskich drzwi. Po drodze miniesz trupa z gazrurką. Zaraz po wejściu do nowego pomieszczenia skieruj się od razu na lewo, do regału – na nim leży trochę części, nożyczki oraz taśma klejąca. Nieopodal jest stół, na którym możesz ulepszyć broń [1/1].

Seattle, dzień 1: Tunele

Opuść pomieszczenie i udaj się na drugi koniec, gdzie znajduje się linka. Pozwoli ona przedostać się do drabiny widocznej naprzeciwko. Przerzuć ją przez rurę i zaraz znajdziesz się po drugiej stronie.

Seattle, dzień 1: Tunele

Z drabiny skorzystać niestety nie można, udaj się więc do niebieskich drzwi po prawej. W środku na stole znajdziesz trochę amunicji do strzelby i krótkiego pistoletu, prochu, pusty pojemnik i szmatki. Trochę na prawo na podłodze leżą suplementy, apteczka i alkohol. Po zebraniu wszystkiego i przygotowaniu przedmiotów, wskocz do włazu znajdującego się nad stołem. Po chwili natkniesz się na nowy rodzaj przeciwnika. Czołgaj się przed siebie, aż w końcu dotrzesz do dziury, którą możesz dostać się poziom niżej.

Seattle, dzień 1: Tunele

Jak się okazuje, nowości chodzą w parach – nowo poznanych wielkoludów jest dwóch. Oprócz nich jest też dwóch biegaczy. Wielkoluda nie możesz podejść od tyłu i wykończyć nożem. Pozostaje więc albo stoczenie otwartej walki. Dobrze działa na nich strzelba w połączeniu z koktajlem Mołotowa. Trzymaj się jednak na dystans, aby uniknąć obrażeń od wybuchu gazu, które funduje przeciwnik. Wkrótce dowiesz się, że na nowych przeciwników mówi się człapacze. Podejdź do jednego z nich i sporządź wpis do dziennika Ellie [1/1].

Seattle, dzień 1: Tunele

Kieruj się do pomieszczenia, w którym świeci się flara. Zanim jednak do niego wejdziesz, zbocz do pobliskiego pokoju. Tam na stoliku znajdziesz trochę amunicji do karabinu. Nieco dalej, na telewizorku i obok niego jest trochę szmatek, taśmy i nożyczek. Na regale po drugiej stronie jest trochę alkoholu.

Seattle, dzień 1: Tunele

W rozświetlonym pomieszczeniu udaj się na lewo w stronę flary, gdzie na pobliskim stoliku znajdziesz trochę amunicji do krótkiego pistoletu. Nieco dalej, na stosiku kartonów znajdziesz nożyczki i taśmę klejącą. Na stoliku obok jest proch. Na prawo, obok komputera jest amunicja do rewolweru. Udaj się na przeciwną stronę pomieszczenia, gdzie koło ogrodzenia znajdziesz alkohol i pusty pojemnik. Obok jest też pusta butelka. Po wzięciu ich udaj się na prawo do łańcucha przy dużych drzwiach. Upewnij się, zanim przejdziesz, że wszystko jest pozbierane, bo droga powrotna zostanie odcięta.

Seattle, dzień 1: Tunele

Podążaj przed siebie korytarzem, aż dojdziesz do pierwszych pojemników – obejdź je, a znajdziesz kilka szmatek. Idź dalej, za strzałką oznaczającą STATION ACCESS, aż dojdziesz do drzwi z napisem STORAGE.

Seattle, dzień 1: Tunele

W środku odbij na prawo do szafek, gdzie znajdziesz trochę amunicji do krótkiego pistoletu. W biurku na lewo jest amunicja do strzelby. Na stole za nim jest trochę taśmy klejącej, a po przeskoczeniu przez niego dostaniesz się do nożyczek leżących na szafce. Na lewo znajduje się dziura pozwalająca przedostać się do kolejnej części pomieszczenia.

Seattle, dzień 1: Tunele

Tam, trochę na lewo znajdziesz proch i alkohol leżące na wiaderkach i kartonie. Przy pobliskim biurku z komputerem jest kolejna karta kolekcjonerska (DOCTOR DANIELA STAR) [2/3] i kilka części – kolejna ich porcja znajduje się na prawo.

Seattle, dzień 1: Tunele

Odblokuj furtkę i przejdź do sąsiadującego pomieszczenia po prawej. Zaraz na lewo, koło mikrofali znajdziesz artefakt (Wystrugana figurka) [2/5].

Seattle, dzień 1: Tunele

Jeśli potrzebujesz się uleczyć, możesz wziąć pobliską butelkę i zbić szybę w automacie po prawej – znajdziesz tam trochę leczenia. Następnie udaj się do automatów koło ekspresu do kawy – ostatni z nich ma w sobie pusty pojemnik. Miń niebieskie drzwi zablokowane kodem i przejdź za róg po lewej. Na stoliku obok kubka znajdziesz artefakt (Notatka dt. szafki) [3/5].

Seattle, dzień 1: Tunele

Na stoliku po lewej jest kolejny pusty pojemnik do podniesienia. Udaj się do pobliskiego automatu z napojami i rozbij szybkę – w puszce znajduje się kolejna artefakt (Notatka z puszki napoju) [4/5].

Seattle, dzień 1: Tunele

Pozostaje otworzyć drzwi kodem 15243. W środku znajdziesz sporo cennych rzeczy: amunicja do strzelby i krótkiego pistoletu, szmatki, suplementy, proch oraz pusty pojemnik. Po zebraniu wszystkiego możesz udać się na korytarz i w prawo przez szerokie drzwi. Tam dotrzyj do końca i zeskocz na dół przez żółtą barierkę.

Seattle, dzień 1: Tunele

Po wylądowaniu możesz wziąć jedną z butelek i wykorzystać do odwrócenia uwagi. Trafisz na kolejnych człapaczy, choć nie brakuje też biegaczy – każdego po dwóch, tak jak poprzednim razem. Kiedy wszystkich zlikwidujesz, możesz się spokojnie rozejrzeć. Twój cel to STATION ACCESS za podwójnymi drzwiami, nad którymi jest napis EXIT. Za nim się tam udasz, zaczynając z punktu startowego idź na wprost do następnego pomieszczenia, za czerwonymi rurami.

Seattle, dzień 1: Tunele

Tam na biurku z komputerem znajdziesz trochę amunicji do karabinu. Na ostatniej z szafek przy oknach, znajdziesz trochę prochu. Wyjdź pobliskimi drzwiami i skieruj się do biurka na wprost po amunicję do krótkiego pistoletu. Następnie skieruj się do umieszczonych na samym końcu schodów.

Seattle, dzień 1: Tunele

Idź dalej i na lewo, do kolejnego pomieszczenia. W nim spójrz od razu na lewo, na biurko z komputerem – znajdziesz na nim odrobinę alkoholu. Zaraz obok jest amunicja do rewolweru. Skieruj się na lewo i zeskocz na dół, do zalanego wodą obszaru. Na wprost zobaczysz stół z pustym pojemnikiem i szmatką. Nic więcej tu nie znajdziesz, więc możesz udać się do drzwi wyjściowych. Droga powrotna znów zostanie odcięta.

Seattle, dzień 1: Tunele

Jedyne miejsce, do którego możesz się teraz udać (bo w okolicy nic do znalezienia nie ma) to rozbity wagon w lewym rogu tunelu.

Seattle, dzień 1: Tunele

Wskocz na jego pokład i idąc w lewo skorzystaj z kolejnego przejścia. Po wyjściu skieruj się na prawo po garść suplementów leżących na ziemi. Odwróć się i podążaj nową drogą. Niebawem trafisz na czerwoną skrzynię, dzięki której dostaniesz się poziom wyżej. Zanim to zrobisz, przeczołgaj się pod pobliskim wagonem, gdzie kryje się trochę cenności.

Seattle, dzień 1: Tunele

Znajdziesz tam apteczkę, amunicję do krótkiego pistoletu i kartę kolekcjonerską (BASTET) [3/3].

Seattle, dzień 1: Tunele

Po zebraniu wszystkiego wyczołgaj się i skorzystaj z czerwonej skrzyni, aby dostać się wyżej.

Seattle, dzień 1: Tunele

Teraz będąc ciągle na dachu wagonu, skieruj się na prawo, do kolejnego.

Seattle, dzień 1: Tunele

Tam znajdziesz artefakt - kartkę przyczepioną do drzwi (Notka ze stacji metra) [5/5]. W tym samym wagonie, na jego końcu, znajdziesz alkohol leżący na jednym z siedzeń po prawej.

Seattle, dzień 1: Tunele

Opuść wagon wracając do góry i skieruj się w stronę billboardu przedstawiających ludzi. Będąc na dole skieruj się na lewo, gdzie będzie można dostać się na dach jednego z wagonów. Skorzystaj ze zrzuconego kontenera i na górze przejdź do kolejnego wagonu. Odbij najpierw na lewą jego stronę, gdzie znajdziesz trochę amunicji do karabinu. Następnie się wróć i skorzystaj z zarośniętego bluszczem wyjścia.

Seattle, dzień 1: Tunele

Po opuszczeniu kolejnego wagonu obejrzysz scenkę, po której trzeba będzie uciekać. Szybko skorzystaj z najbliższych schodów i od razu odbij na lewo, na kolejne. Podążaj za Diną i przeskocz przez metalowe ogrodzenie. Następnie podążaj na prawo do bramek. Tutaj zakończy się pościg. Po nim zabierz Dinę na świeże powietrze, a następnie do wnętrza kina. Tam czeka kolejna scenka.

Seattle, dzień 1: Tunele

Źródło: własne

Komentarze (79)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

The Last of Us 2 Remastered - SOLUCJA

cropper