Horizon Forbidden West - Rana na piasku
Opis misji "rana na piasku" z Horizon Forbidden West.
Po udzieleniu pomocy Dakkowi (quest: "pragnienie łowów") będziesz mógł udać się na północ, do Palącej Włóczni, i pomówić z kapelanem. Będzie ona stała blisko ludności domagającej się wody. Potem udaj się na szczyt i zagadaj do Yarry. Zaprowadzi Cię ona do Rany, która wcześniej dawała wodę. Zbadaj obiekt fokusem, a zauważysz, że pod nim znajdują się rury. Podążaj za nimi.
Co kilkanaście sekund aktywuj fokusa, aby oznaczyć sobie dalszą część rur. W ten sposób dotrzesz do grani, na którą musisz się wspiąć. Potem przeskoczysz do ogromnej lokacji, w której znajdziesz dwa kolcopyski i dwa wielkoszczęki. W pierwszej kolejności zajmij się tymi pierwszymi, ponieważ potrafią one wydzielać truciznę i doskakiwać do Ciebie.
Dopiero potem zajmij się wielkoszczękami. Najłatwiej jest wyeliminować ich mechanizm w dziobie, który przyciąga Twoją postać i inne przedmioty w okolicy. Warto także kierować strzały w pojemniki w tylnej części istoty. Gdy zostaną wysadzone, wrogowie stracą dużo życia. Po starciu udaj się zbadać ciało, wcześniej zbierając łupy rozsiane po arenie. Okaże się, że nieżyjącym wojownikiem jest człowiek Drakki. Idź wzdłuż rur.
Gdy dotrzesz do pompy przeskanuj maszynę i zawór. Potem, korzystając z przyciągacza otwórz sobie otwór, a także opuść belkę na dół. Wskocz na żółte elementy za zaworem i przeskocz na wcześniej opuszczoną belkę - z tej pozycji dostaniesz się do przejścia w ścianie. Kawałek dalej zamknij zawór, zeskocz w dół i skorzystaj z dźwigni zmieniając bieg wody. Teraz wespnij się z powrotem do wcześniejszego zaworu.
Musisz zrobić to szybko, ponieważ przez wysokie ciśnienie dźwignia będzie stopniowo wracać do punktu wyjścia. Możesz chwycić za wyżej ukazany element, ale zniszczy się. Skorzystaj z tych po lewej stronie i odbij się w stronę drabiny, a dostaniesz się do zaworu. Przekręć go, a potem wróć do Yarry. Idź do osady, aby sprawdzić, czy Rana działa tak, jak powinna. Potem udaj się na górne poziomy lokacji, aby pogadać z Drakką, a potem kapelanem. To zakończy misję i rozpocznie kolejną.