Horizon Forbidden West - Skrzydła Dziesiątki
Opis misji głównej "skrzydła dziesiątki" w Horizon Forbidden West.
Po wydarzeniach w kotle Gemini udaj się do swojej bazy wypadowej, aby pomówić z kompanami. Następnie udaj się do grobu Varla, aby porozmawiać jeszcze z Zo. Po tym możesz wrócić do bazy i wytworzyć dominację związaną z solarptakiem. Teraz wyjdź na zewnątrz i wejdź na szczyt swojego "domu". Skorzystaj z ścieżki po prawej stronie od zachodniego wyjścia.
Dotrzesz do siedliska solarptaków. Skorzystaj z wysokiej trawy i zakradnij się pod tego najbliższego. Zdominuj go przytrzymując trójkąt, a potem wskocz na niego. Leć na zachód - po drodze czytaj komunikaty wyświetlane z prawej strony ekranu, aby dowiedzieć się więcej nt. sterowania latającą maszyną. Finalnie dostaniesz się w pobliże żyrafa, którego nareszcie możesz zdominować.
Podleć pod głowę żyrafa i wciśnij R2, aby wylądować. Następnie przyzwij swojego nowego kompana, a automatycznie dostaniesz się na jego ciało. Leć teraz po ogniwo energetyczne - gdy będziesz tuż nad nim wciśnij X, aby je zabrać. Teraz możesz spokojnie udać się do Gaju. Obejrzyj długi filmik przerywnikowy, po którym rozpoczniesz walkę z Regallą.
Przeciwniczka jest bardzo mobilna i najczęściej wykonuje trzy ataki pod rząd. Musisz ich unikać wykonując odskok w lewo lub prawo. Dopiero po nich możesz wykonać uderzenie włócznią - próbuj bawić się kombinacjami, a więc dwoma lekkimi i jednym mocnym ciosem, aby wybić przeciwniczkę z rytmu.
Ponadto, jeśli posiadasz łuk ze strzałami zapalającymi, możesz go użyć, aby zadać przeciwniczce dodatkowe obrażenia. Regalla nie jest odporna na ogień, więc nie będzie sobą, gdy jej pancerz zacznie się palić.
Podczas drugiej fazy walki musisz strzelać z łuku. Możesz próbować zniszczyć jej hełm korzystając z łuku wyborowego, ale lepiej jest w dalszym ciągu próbować wywołać u niej efekt podpalenia. W międzyczasie unikaj strzał, które wypuszcza - najgroźniejsze są te mroźne, które po upadnięciu na arenę wywołują małe strefy stopniowo zamrażające główną bohaterkę. Unikaj tego. Podobnie zresztą wygląda sprawa z amunicją plazmową.
Po zabraniu Regalli jeden trzeciej paska zdrowia zostaniesz zrzucony na arenę, na której już wcześniej walczyłeś ze ślizgaczem. Tym razem otrzymasz do dyspozycji ogromny teren, na którym wszystkie chwyty są dozwolone. Wykorzystaj wcześniej zdobytą wiedzę, aby wyeliminować przywódczynię buntowników - będzie ona używała teraz nie tylko swojej włóczni, a także łuku i strzał, które znasz z drugiej fazy pojedynku.
Warto próbować zniszczyć hełm wrogowi, a następnie wykorzystać łuk wyborowy i strzelać w głowę oponentowi z wykorzystaniem skupienia - gdy będzie się ono doładowywało, możesz wykorzystać zwykły łuk i strzelać w okolice czułego punktu. Jeśli będziesz chciał walczyć w zwarciu, to musisz używać lekkich ciosów, ponieważ tych silnych boss potrafi uniknąć. Ponadto, na całej arenie znajdziesz sporo roślin leczniczych, więc jeśli skończą Ci się lekarstwa, uzupełnij zapasy.
Po walce będziesz musiał zdecydować, czy chcesz zabić Regallę (opcja z pięścią), czy też współpracować z nią i zachęcić do starcia z Zenitami. Jeśli oszczędzisz ją, przeciwniczka pomoże w finałowym starciu, ale i tak zginie pod koniec gry. Jeśli zabijesz ją teraz, zdobędziesz legendarne przedmioty. Wybór należy do Ciebie.
Po podjęciu decyzji i obejrzeniu kolejnego filmu przerywnikowego, misja dobiegnie końca.