The Quarry - Igranie z ogniem (ścieżka): Zabrać czy zostawić fajerwerki?
Wybory w ścieżce Igranie z ogniem w The Quarry.
Po znalezieniu w spiżarni strzelby, a także naklejonego na niego kodu do sejfu Emma automatycznie otworzy przed wyjściem skrytkę w magazynie. Znajdzie w niej nie tylko amunicję do zdobytej przed chwilą broni, ale również fajerwerki.
- Jeśli je weźmiesz ze sobą, Jacob będzie uradowany.
- Jeśli ich nie weźmiesz ze sobą, Jacob będzie zawiedziony, ale zrozumie Twoją decyzję i zajmie się innymi rzeczami.
Konsekwencje (jeśli zabierzesz fajerwerki):
- Pod koniec drugiego rozdziału fajerwerki zostaną odpalone przed wejściem Jacoba i Emmy na ogniskową imprezę.
- Podczas szóstego rozdziału Emma znajdzie fajerwerk leżący na ziemi (tuż obok ogniska) / Jeśli go nie zabierzesz, to po prostu przepadnie.
- Posiadając fajerwerk, możesz obronić się przed atakującym potworem (jeśli rzuci się w ucieczkę przed myśliwymi) w szóstym rozdziale i nie zostać rannym.
Konsekwencje (jeśli nie zabierzesz fajerwerków):
- Pod koniec drugiego rozdziału, tuż przed imprezą ogniskową, Emma odda strzał ze zdobytej wcześniej strzelby.
- Emma nie ma okazji zabrać fajerwerków leżących przy ognisku w szóstym rozdziale.
- Emma nie ma możliwości obronić się przed potworem w szóstym rozdziale gry, jeśli rzuci się do ucieczki przed myśliwymi.
- Emma zostanie zarażona, jeśli nie obroni się fajerwerkiem przed potworem (w przypadku ucieczki przed myśliwymi w szóstym rozdziale).