The Quarry - Prolog, przedmioty kolekcjonerskie i wybory
Opis przejścia prologu w The Quarry.
Wszystkie najważniejsze decyzje (ścieżki) z tego rozdziału zostały opisane w zakładce "WYBORY I KONSEKWENCJE". Zachęcamy do skorzystania ze spisu treści.
Po obejrzeniu scenek wprowadzających, podczas których:
- Możesz wygrać sekwencję QTE, co sprawi, że zaimponujesz Maxowi. Jeśli telefon upadnie, to po prostu to oleje.
- Możesz ominąć pniak w ziemi, ale finalnie i tak zatrzymasz się w tym samym miejscu co wtedy, gdybyś tego nie zrobił.
Podejdź do Maxa i zamień z nim słówko. Potem idź w stronę bagażnika. Jeśli chcesz, to możesz w nim pogrzebać, aby dowiedzieć się, że chłopak Laury nie dostał się do wymarzonej uczelni. Nie ma to większego znaczenia, ponieważ po chwili i tak zabierzesz skrzynię z narzędziami, którą wykorzysta Max.
Po kolejnych scenach zdecyduj, czy chcesz być miły czy arogancki w kierunku Maxa, a potem automatycznie zejdziesz w dół, w głąb lasu.
- Jeśli byłeś miły dla Maxa, to pomoże Ci zejść do dołu, a Laura po powrocie do samochodu nie będzie na niego wściekła.
- Jeśli byłeś buntowniczy, to Laura spadnie i się lekko potłucze, a kolejne sceny przy samochodzie są bardziej oschłe.
Podczas jego przemierzania możesz znaleźć aż cztery przedmioty kolekcjonerskie:
- Karta tarota (Głupiec) - gdy tylko otrzymasz kontrolę nad postacią, idź kawałek do przodu, a na skałce po prawej znajdziesz znajdźkę.
- Plakat Harum Scarum - przedmiot przyczepiony do drzewa po prawej stronie.
- Skrzynia mistrza ucieczek - przy pierwszym rozwidleniu idź w lewo do góry.
- Zniszczona klatka - przy drugim rozwidleniu blisko ogromnego drzewa odbij w prawo do góry.
Po zebraniu znajdziek skorzystaj z głównej ścieżki. Finalnie Laura się przestraszy głosów w swojej głowie i wróci do Maxa, który akurat naprawił pojazd. Przez ugrzęźniecie w błocie, nie dacie rady wyjechać, ale na pomoc przyjdzie lokalny szeryf. Podczas rozmowy zdecyduj także, czy chcesz być z nim szczery, czy jednak odpowiesz wymijająco na jego pytania. Teraz nie ma to większego znaczenia, ponieważ w obu przypadkach udasz się do obozu.
Możesz sprawdzić tę miejscówkę, ale Twoim celem jest podejście do zamkniętego na kłódkę włazu. Gdy to zrobisz, wspólnie z Maxem wejdziecie do środka - nie ma znaczenia, czy użyjesz kluczy lub młotka. W schronie nie ma znajdziek oprócz obroży, którą automatycznie zdobędziesz. Spróbuj wrócić do Maxa, który niespodziewanie zostanie zaatakowany przez miejscowego stwora. Zdecyduj, czy chcesz mu pomóc, czy też go zostawić, co zakończy prolog przygody w The Quarry.