The Quarry - Rozdział 3: Karty tarota, dowody i wskazówki (wszystkie znajdźki)
Wszystkie przedmioty kolekcjonerskie w 3 rozdziale The Quarry.
#1 Kamera na szlaku





Gdy będziesz sterował Abigail, cofnij się do tyłu, a potem podejdź do widocznego po lewej stronie (gdy kamera przełączy się już na tę normalną) słupa, na którym znajduje się kamera.
#2 Karta tarota Wieża

Gdy będziesz na ścieżce przed punktem widokowym (odróżnisz ją wtedy, gdy kamera przełączy się na tę bardziej zbliżoną) cofnij się do tyłu, a aktywuje się dodatkowe ujęcie, które pozwoli zebrać kartę tarota.
#3 Karta tarota Gwiazda

Po rozmowie Jacoba z Emmą przejmij kontrolę nad tym pierwszym i idź w stronę hangaru. Nie do pominięcia.
#4 Czasopismo North Kill Gazette

Po zebraniu karty idź do stołu po lewej stronie (przed schodami), a znajdziesz gazetę.
#5 Znak zakazu kąpieli

Po zebraniu gazety odwróć się za siebie i podejdź pod balustradę. Na wodzie zauważysz znak informujący o pewnym zakazie.
#6 Stare zdjęcie obozowe

Będąc wciąż na dole, skieruj się w stronę krzeseł i stołków - za nimi, na drewnianej kłodzie przybita jest ciekawa fotografia.
#7 Rozdęty trup

Wpłyń do jeziora w poszukiwaniu zgubionego palca rozdzielacza, a trupa zauważysz automatycznie. Jeśli przerwałeś przewód paliwowy w pierwszym rozdziale, to ten dowód nie będzie możliwy do zebrania przy tym przejściu gry.