The Quarry - poradnik. Porady, solucja, wybory, decyzje, konsekwencje, tarot, zakończenia, znajdźki, ścieżki - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Quarry Poradnik

The Quarry - Rozdział 1, przedmioty kolekcjonerskie i wybory

Mateusz Wróbel | 20.03, 11:02

The Quarry - Rozdział 1, przedmioty kolekcjonerskie i wybory

Opis przejścia Rozdziału 1 w The Quarry.

Wszystkie najważniejsze decyzje (ścieżki) z tego rozdziału zostały opisane w zakładce "WYBORY I KONSEKWENCJE". Zachęcamy do skorzystania ze spisu treści.

Po rozmowie z Kaitlyn przejmiesz kontrolę nad Jacobem. Najlepiej będzie podejść od razu pod bramę, gdzie znajdziesz bransoletkę Emmy, a po lewej stronie (za samochodem) informację dla myśliwych Potem rusz w stronę głównych drzwi, gdzie odpali się scenka. Potem idź w lewo (na dole czy po prawej stronie balkonu nie znajdziesz nic ciekawego) i sprawdź obozową tablicę, czyli pierwszy przedmiot kolekcjonerski w tym rozdziale.

Obozowa tablica The Quarry

Następnie przejdź przez okno do środka, omiń bibliotekę, a dostaniesz się do głównego pokoju. Wejdź do kuchni, aby znaleźć kartę tarota "umiarkowanie", a potem idź pod schody, gdzie znajduje się torba z bagażami, które musisz wynieść na zewnątrz do minivana. Gdy to zrobisz pomów z Kaitlyn na temat Emmy:

  • Jeśli będziesz bardzo defensywny, to Twoja postawa nie spodoba się kobiecie.
  • Jeśli będziesz odpyskowywał, a potem zaczniesz śmiać się z Kaitlyn mówiącej o Ryanie, to uzna Cię ona za niemiłego kumpla.

Następnie zdecyduj, czy chcesz przerwać przewód paliwowy, czy też zabrać palec rozdzielacza. To jedna z ważniejszych decyzji, więc pamiętaj, co mówiła przed chwilą Twoja przyjaciółka, a także co wskazywała karta tarota "Głupiec".

Sciezka Daremny Trud The Quarry

Po tym przejmiesz kontrolę nad Abigail, którą odwiedzi Emma. Wspólnie z nią zdecyduj, czy chcesz włamać się do jednego z domków letniskowych i go dokładnie sprawdzić, czy też postanowisz zostawić torby i ominąć ten etap przygody.

The Quarry w Głąb króliczej nory

W przypadku włamania się - udzielisz pomocy Emmie, która będzie z tego powodu zadowolona, a potem bardziej otwarta i uśmiechnięta do Abigail (jeśli nie pomożesz, to analogicznie Emma będzie ponura i oschła w stosunku do Abigail). Ponadto na półce na prawo od wejścia znajdziesz misia, którego możesz zabrać, aby potem spróbować wręczyć go Izzy. Między dwoma podwójnymi łóżkami po lewej stronie znajdziesz również skrawek gazety (znajdźkę). Po zebraniu tych przedmiotów opuść domek i rusz do kolejnych:

  1. Przy trzecim domku od prawej znajdziesz nagranie piosenki obozowej, kolejny przedmiot kolekcjonerski.
  2. Przy huśtawce na środku obiektu znajdziesz pierwszy dowód. Podejdź do wyrytych znaków na drzewie, a zbierzesz pustą fiolkę.
  3. Przy znaku drogowym za drzewem znajduje się drogowskaz informacyjny.

Gdy już to wszystko zrobisz, podejdź do Emmy czekającej na Ciebie przy moście. Jedź w stronę parkingu, a po drodze zdecyduj, czy chcesz jechać okrężną drogą, czy też prosto do reszty obozowiczów.

Droga z widokami the Quarry

  • Jeśli pojedziesz drogą z widokami, to wysłuchasz dodatkowej rozmowy i będziesz świadkiem bonusowej sceny.
  • Jeśli wrócisz do budynku, to przejmiesz szybciej kontrolę nad Dylanem, a sama Emma uzna, że Abigail to nudziara.

Sterując natomiast Dylanem, możesz już na początku trącić Nicka, aby ten pomógł Abigail wnieść jej torbę. Potem porozmawiaj z Chrisem i zgódź się z tym, że nie użyczy Ci ładowarki. W przeciwnym razie zirytujesz Ryana swoim zachowaniem. Po tym dialogu przejmiesz kontrolę nad Ryanem, który pomoże Chrisowi, jednocześnie rozmawiając z nim na różne tematy. Gdy wyjdziesz, zdecyduj, czy chcesz posłuchać dalej podcastu o wiedźmie, czy też wolisz podsłuchać rozmowy stróża prawa z nieznaną osobą.

Ryan i Chris The Quarry

  • Podsłuchanie wiąże się z tym, że Chris będzie Tobą rozczarowany.
  • Puszczenie podcastu nie wiąże się z niczym konkretnym.

Finalnie jednak znajdzie kluczyki i wyjdzie na zewnątrz. Gdy spróbujesz odpalić samochód, silnik się nie uruchomi, co sprawi, że wychowawcy nie będą w stanie opuścić Hackett's Quarry.

Podczas obmyślania planu imprezy zdecyduj, czy chcesz przybić piątkę Dylanowi lub powiedzieć Jacobowi lekceważąco, aby robił co chce:

  • Jeśli to zrobisz, zaplusujesz grupie i wedle planu będziesz się ich trzymał.
  • Jeśli nie, to Ryan zacznie trochę nudzić innych nastolatków, co zostanie podkreślone w statusach. Ponadto trzymanie się planu Chrisa sprawi, że Ryan pójdzie do domu i nie będzie miał ochoty brać udziału w ognisku. Potem jednak Dylan z nim porozmawia i wszystko wróci do normy.

Niezależnie od tego obejrzyj scenkę, a rozdział dobiegnie końca.

Źródło: Własne

Komentarze (26)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper