F1 Manager 22 - Budżet, jak szybko zarobić kasę?
Jak zarobić pieniądze w F1 Manager 22?
Budżet to jedna z najważniejszych rzeczy w F1 Manager 22. Im więcej pieniędzy posiada dany zespół, tym większa szansa, że szybciej rozbudujesz obiekty i pozwolisz sobie na zatrudnienie lepszych inżynierów, którzy szybciej i dokładniej opracują poszczególne części. Same plusy.
Podczas wyboru ekipy na początku rozgrywki możesz śmiało przyjrzeć się kategorii dotyczące budżetu firmy. Chociażby Mercedes czy Red Bull dysponuje ogromną ilością pieniędzy, kiedy Alfa Romeo czy Haas nie mają ich sporo. Wybierając zespół ze środka stawki, nie tylko musimy walczyć o punkty, ale także mądrze rozwijać zespół i próbować zdobywać kasę.
Jak więc szybko zarobić pieniądze w F1 Manager 22? Sposobów jest kilka - pasywny z nich to sponsorzy, z którymi podpisujesz umowę zawsze przed startem sezonu. Ponadto możesz liczyć na pomoc ze strony zarządu, który na jeden sezon przydziela Ci określoną ilość kasy (wypłacaną co miesiąc) - możesz podejrzeć ją w zakładce budżetu zarządu. Oprócz tego możesz:
- Wybudować w obiektach centrum dla zwiedzających. Dzięki temu co tydzień będziesz otrzymywał kilkanaście, a po paru modernizacjach aż kilkadziesiąt tysięcy dolarów na tydzień. Warto zainwestować w ten budynek, bo szybko się on zwróci.
- Wykonuj dodatkowe cele od sponsorów. Często dotyczą one zakwalifikowania się na danej pozycji czy ukończenia wyścigu na wskazanym miejscu. Szczególnie łatwe do wykonania są te zadania przy ekipach ze środka stawki, o ile potrafisz dobrze zarządzać kierowcami w trakcie sesji.
Ponadto pamiętaj, aby nie zwalniać w trakcie sezonu, czyli podczas trwania kontraktu, inżynierów, kluczowych członków personelu oraz kierowców, ponieważ wtedy będziesz musiał wypłacić im dodatkowe pieniądze za niewywiązanie się z umowy. Często to kwoty sięgające nawet kilku milionów, więc szkoda ich stracić.
Nie ma jednak żadnego sprawdzonego sposobu, który sprawi, że szybko zarobimy kasę. Musimy być cierpliwi i starać się nie wydawać pieniędzy na tworzenie niepotrzebnych części czy mało istotnych obiektów, których utrzymanie także swoje kosztuje.