F1 Manager 22 - Konfiguracja bolidu i ustawienia, jak je dobrać?
Jak ustawiać bolid w treningach w F1 Manager 22?
Konfigurowanie bolidu w F1 Manager 22 to kluczowa rzecz do premii do osiągów. Jeśli źle ustawimy maszyny dla naszych kierowców, to niestety, ale nie wycisną oni w pełni potencjału - nie oznacza to oczywiście, że będą zamykać stawkę, nawet jeśli sterujemy dobrą ekipą, ale mogą nie rzucić wyzwania swoim rywalom.




Dlatego też tak ważne jest przemyślane konfigurowanie bolidu. Jest ono dostępne przed i podczas pierwszego, drugiego i trzeciego treningu, a także przed pierwszą sesją kwalifikacyjną. Możesz więc aż czterokrotnie dostosować ustawienia samochodów - po rozpoczęciu kwalifikacji nie jest to możliwe, bo w życie wchodzi zasada parc ferme, podczas której nie masz możliwości grzebania w ustawieniach.

Już przed pierwszym treningiem ustaw jakiekolwiek konfiguracje - patrz na niebieskiego koloru paski, które ukazują, w jakich wartościach mieszczą się mniej więcej poszczególne regulacje. Staraj się początkowo ustawiać je blisko którejś ze stron, aby w razie negatywnego odzewu (złego ustawienia) ze strony kierowcy od razu wiedzieć, że musisz zwiększyć lub zmniejszyć tę wartość diametralnie.
Jeśli symulujesz sesję, to po każdej z nich sprawdzaj ustawienia. Jeśli manualnie kierujesz kierowcami w trakcie treningów, to po każdym zjeździe do boksów po prostu zmieniaj ich konfigurację i zapisuj ją, a w końcu dotrzesz do pozytywnych komentarzy. Ponadto za każdym razem zauważysz także zaufanie kierowcy do testowanej wcześniej konfiguracji - staraj się uzyskać przynajmniej 80%, a driver będzie zadowolony i wykorzysta bolid w trakcie wyścigu.