Black Myth Wukong - Bau-Li-Gu-Lang, Guangmou, Pan w Białych Szatach: Bambusowy Zagajnik
Bossowie w Bambusowym Zagajniku w Black Myth Wukong.
Bau-Li-Gu-Lang
Ta żaba została umieszczona jako opcjonalny boss. Musisz po przejściu przez kapliczkę Bambusowy Zagajnik. Przejdź przez most, potem odbij w lewo i w prawo w stronę wodospadu. Na bagnie znajdziesz przeciwnika. Najpierw zabij pomniejsze żaby, a potem zajmij się tą największą - uważaj na serię uderzeń z nóg (2 ciosy), mlaskanie językiem, wtedy musisz odskakiwać w tył. Oprócz tego żabę bardzo łatwo pokonać.
Guangmou
Pierwszy boss to Guangmou. Oponent od razu atakuje elektrycznością, a następnie specjalizuje się w dystansowych atakach. Ważne jest, aby trzymać wroga na dystans i wykonywać uniki lub biegać po arenie od lewej do prawej, gdy ten puszcza swoje ataki. Po nich doskakuj do oponenta i atakuj go serią 3-4 lekkich ciosów.
Potem odbiegaj od Guangmou, bo potrafi on ziać trucizną lub uderzać elektrycznością, gdy już się ocknie po wyprowadzeniu innych ataków. Dodatkowo uważaj na jego roślinkę, bo gdy ją zasadzi na arenie, musisz biegać i być daleko od bossa, aby nie być trafianym przez trujące nasiona.
Pan w Białych Szatach
Walka jest podzielona na dwie fazy, więc zostaw sobie najlepsze wyposażenie na późniejszy etap.
Podczas tego pojedynku lepiej przyjąć formację filaru. Wróg bardzo często skraca dystans - gdy widzisz, że jest blisko ciebie, a jego włócznia zaczyna poruszać się do tyłu, przygotuj się nawet na serię 5-6 ataków, które musisz uniknąć za sprawą odskoków. Po wykonaniu idealnego uniku możesz jednak wyprowadzić silną kontrę, aby wyprowadzić oponenta z równowagi.
Na początku walki postaraj się użyć zdolności ducha, a także przywołać innego yaoguai. Dzięki temu zadasz wrogowi sporo obrażeń od np. trucizny. Dodatkowo gdy oponent biega wokół areny, miej go cały cza sna widoku i gdy zwolni, wykonuj unik. Gdy wróg zaczyna posyłać cięciwy w Twoją stronę, wbiegnij w szpary, a więc biegnąć w lewo poczekaj, aż zrobi się dziura na prawo, aby nie zostać trafionym.
Gdy woda wstaje do góry, szybko ucieknij z okręgu, bo inaczej zostaniesz z niego wyrzucony automatycznie i stracisz masę HP. Lecz się wtedy, gdy jesteś daleko od wroga, choć uważaj też na rzuty włócznią, które mogą być niespodziewane.
W drugiej fazie walki oponent zmieni się w jaszczurkę. Musisz bacznie go obserwować i spoglądać, kiedy zaczyna skracać dystans i cię atakować. Wykonaj wtedy unik. Dodatkowo wróg tym razem posyła 3 cięciwy (z prawej, lewej i środkowa), więc odskakuj w przeciwne strony. Co ważne, gdy wróg jest wężem (i starci 2/3 paska HP), staraj się szybko go zabić, bo co chwilę będzie mu się odradzało HP.