Black Myth Wukong - Fioletowa pajęczyca (królowa), Wódz Żuk: Świątynia Żółtego Kwiatu
Bossowie w Świątyni Żółtego Kwiatu w Black Myth Wukong.
Fioletowa pajęczyca (królowa)
Na wielkiej arenie zawalczysz z pająkiem - nie wchodź w pajęczyny, które są rozsiane po arenie, bo mocno spowalniają protagonistę. Natomiast gdy z tylnej części ciała pająk wypuszcza pajęczyny, biegnij na początku w lewo lub prawo, a potem wykonaj unik, gdy będą blisko ciebie rzeczone sieci, aby uniknąć obrażeń. Dodatkowo unikaj na arenie plam toksyn. Gdy wróg atakuje kończynami, wykonaj 3 uniki i poczekaj chwilę, czy z pyska nie wyleci mu trucizna, bo wtedy zostaniesz otruty i będziesz tracił sporo HP bez mikstury leczniczej.
Po uderzeniu dziobem w ziemię wróg bardzo często wykorzystuje swoje kończyny, aby wykonać jeszcze jeden atak. Odsuń się szybko od wroga, uniknij ataku i poczekaj, aż zmieni pozycję. Gdy widzisz, że zaczyna wibrować, także odsuwaj się w bok lub do tyłu, bo wykona wtedy zapewne wyskok i uderzy tylną częścią ciała w ziemię, miażdżąc Wukonga.
Gdy oponent wbije głowę w ziemię i zacznie się ładować, odsuń się od niego, a potem szybko przybiegnij do niego, bo po wybuchu toksyn zacznie je wypuszczać na daleko. Dodatkowo po zabraniu mu 2/3 HP przejdziesz na arenę pełną pajęczyn, przez co będziesz spowolniony. Najlepiej będzie użyć wtedy np. Przeobrażenia w kogoś, kto potrafi używać ognistych zdolności i podpalić oponenta, a także użyć Ducha czy innych specjalnych umiejętności, jak uruchomienie. Ponadto pamiętaj, aby na tej arenie mieć sporo HP (leczyć się), bo zostaniesz w pewnym momencie zablokowany i 2 razy uderzony przez oponenta.
Wódz Żuk
Po dotarciu na górny poziom świątyni znajdziesz wielu uczonych wojowników oraz ich wodza Żaka. W pierwszej kolejności naładuj silny atak do maksimum i uderz oponentów (z postawy filaru będzie najlepiej), dzięki czemu wielu z nich padnie. Resztą szybko zajmij się za sprawą serii szybkich ataków. Następnie skup się na wrogu (wcześniej staraj się trzymać go na daleko, a gdy zacznie się włączać w walkę, unikaj cięciw puszczanych w linii prostej czy doskoków do bohatera.
Sam Wódz Żuk potrafi posyłać na arenę toksyczne materiały, biegać wokół areny, aby potem po okrążeniu jej o 180 stopni zadać ci obrażenie (wykonaj wtedy unik, gdy przestanie biec i zacznie swój atak przeszywający) czy też blokować uderzenia, po czym zada ci kontratak, który unikniesz, wykonując unik w tył.