Black Myth Wukong - Stuoki mistrz Dao: Świątynia Żółtego Kwiatu
Boss finałowy w Świątynia Żółtego Kwiatu - Black Myth Wukong.
Stuoki mistrz Dao
Przed walką przypisz sobie mikstury na truciznę, aby ją usuwać, gdy zostaniesz zatrutym.
Ten boss w pierwszej kolejności używa cięciw w pionie oraz poziomie. Jednym unikniesz, odskakując w lewo lub prawo, a drugich podczas wyskoku w powietrze. Na samym początku starcia, w którym pomogą ci również pozostałe siostry w postaci pająków, warto unieruchomić wroga i użyć ducha czy innych najsilniejszych zdolności, aby te były w stanie się odnowić pod koniec starcia.
Innymi ciosami przeciwnika są uderzenia mieczem w ziemię z górnego położenia oręża czy rzucanie w twoją stronę pociskami, których łatwo unikniesz, wykonując unik. Po pewnym czasie z areny znikną pająki i będziesz musiał samodzielnie radzić sobie z mistrzem, co utrudnia zadanie (dlatego ważne jest, gdy są tam pająki, użyć wszelkich mocnych zdolności).
W tym etapie pojedynku uważaj na ataki kończynami (są to dwa ciosy), a następnie uderzający cios mieczem z lewej do prawej - najlepiej będzie, jeśli wtedy wykonasz unik do przodu i znajdziesz się blisko nóg bossa. Gdy wróg posyła miecz do góry, to ten zaraz zleci do ziemi - uniknij ciosu i szybko opuść region, który został naznaczony przez miecz, bo gdy zostanie wyciągnięty, otrzymasz obrażenia. W tym czasie nie stój również na linii miecz-boss, bo ten powróci w formie błyskawic do swojego Pana.
Dodatkowo wiele ataków naelektryzowanych papierem po prostu unikaj, gdy wróg rzuca w Ciebie mieczem czy zapada się pod ziemię, aby potem wyjść z niej i wzbić się w powietrze, zadając ci masę obrażeń. Musisz obserwować ziemię, wykonywać uniki (jeśli natrafisz na błyskawice, to oponent będzie w stanie wcześniej wyjść z ziemi i zadać ci ogromne obrażenia - ważne jest, aby po zobaczeniu błyskawicy zrobić unik w ich kierunku, a nie do tyłu, bo tam pojawi się zaraz kolejna!), a także spoglądać na niebo, czy przypadkiem nie spada na ciebie miecz, co wiąże się z ogromnymi obrażeniami.
Gdy zabierzesz wrogowi 2/3 HP, zje on swój miecz i zamieni się w bardzo mobilnego wroga (nie podchodź do niego od razu, dopiero wtedy, gdy się wyładuje). Musisz uważać na kule, które wyrzuca, a gdy zacznie się naładowywać energią, za wszelką cenę staraj się od niego odbiec. Przy serii lekkich ataków pamiętaj też, że protagonista nie ma wytrzymałości, więc będą one wyprowadzane z opóźnieniem. Gdy oponent ładuje się w dalszej części walki elektryką, odsuwaj się jak najdalej od niego.