Black Myth Wukong - Syn Kamieni, Modliszka w szmaragdowym pancerzu: Góra Huaguo
Wrogowie z Góry Huaguo w Black Myth Wukong.
Syn Kamieni
Po rozpoczęciu walki zacznij atakować wroga od tyłu. Uważaj na uderzenie prawą ręką, a następnie położenie się na plecach - aby uniknąć obrażeń, odbiegnij w lewo lub prawo, uważając też na położenie ręki. Potem atakuj wroga, gdy będzie szedł na arenę. Nie używaj unieruchomienia, bo na tego oponenta to nie działa - zamiast tego możesz przyzwać sojuszników na arenę. Gdy Syn Kamieni wbija obie dłonie w ziemię, odskakuj od oponenta. Gdy podnosi nogę, wykonaj unik, gdy będzie ją opuszczał.
Dodatkowo gdy uderza głową w ziemię, najlepiej będzie znaleźć się za wrogiem, aby na pewno uniknąć obrażeń. Unikaj też błyskawic czy wyładowania elektrycznego, ale są to dość znane ciosy, więc nie będziesz miał z nimi problemu.
Modliszka w szmaragdowym pancerzu
Skorzystaj obowiązkowo w tej walce z naczynia związanego z wiatrem (przypisz je wcześniej), aby rozkojarzyć oponentkę oraz Ducha, który zadaje bardzo szybki cios. Przeobrażenie może być tym pierwszym (ognistym wojownikiem, dzięki czemu podpalisz wroga i zadasz szybko ciosy - najgorzej wypadną przeobrażenia najmniejszych mobilnych stworów).
Ten oponent jest dość mobilny, ponieważ posiada zamontowane brzytwy na swoich dłoniach. Wykonuje po dwie serie szybkich ataków liczących 3-4 ciosy, więc wykonuj w tempo uniki, aby nie zostać rannym. Gdy będziesz za wrogiem, to wiedz, że zaraz zaatakuje on cię swoim ogonem (wtedy też wykonaj unik, gdy widzisz, że żądło zaczyna przybierać kolor). Potem wróg zmieni swoje zwykłe ostrza na te krwiste - wykona 2-3 ciosy, a następnie jeszcze jeden, który nie jest kończony w tempo, więc odczekaj sekundę, zrób unik i dopiero wyprowadzaj atak. To samo tyczy się momentu, gdy wróg wybije się w powietrze - musisz odczekać chwilę, nim wykonasz unik.
Na ogół atakuj oponentkę dopiero wtedy, gdy się zmęczy - większość ataków w drugiej fazie walki jest opóźnionych, możesz na chwilę unieruchamiać przeciwniczkę, ale kończy się to wyprowadzeniem podwójnego ataku, który zadaje ogromne obrażenia - podobnie jak wbicie dwóch ostrzy przed siebie. Dodatkowo uderzenia żądłem nie są w tej fazie sygnalizowane, więc staraj się ciągle atakować oponentkę w tors. Możesz również w tym etapie walki przywołać kompanów, dzięki czemu będą wybijać wroga z rytmu.