Black Myth Wukong - Żółtobrewy, Wódz Makak: Nowa Świątynia Grzmotu
Bossowie w Nowej Świątyni Grzmotu w Black Myth Wukong.
Żółtobrewy
Boss jest bardzo wolny. Sprawia to, że jego ataki są wykonywane z zapasem czasu - nie wykonuj od razu uniku, gdy zauważysz, że oponent podnosi broń czy nogę. Zrób to po około sekundzie. Dodatkowo gdy uderzy nogą w ziemię, nie podbiegaj od razu do niego, bo zaraz zostanie wysłana dodatkowa fala energii. Cięciwy standardowo przeskakuj, promienie unikaj, podobnie jak błyskawice. Na ogół to dość prosty przeciwnik do pokonania.
Gdy oponent ładuje swoją potężną kulę, big go do momentu, aż uderzy nią o ziemie - to tzw. "ult". Gdy unikniesz pierwszego uderzenia kulą, szybko odbiegnij od wroga jak najdalej, bo po chwili wyrzuci z siebie potężną kulę energii, która niszczy wszystko wokół niego.
W drugiej fazie starcia, po wcieleniu się w Wodza Makaka, oponent przybierze złotą formę, której nie możesz obić - zawsze będziesz się od niego odbijał. Aby ją unieszkodliwić, nie używaj zaklęć ani jakiegokolwiek naczynia, bo Żółtobrewy straci swoją formę po wykonaniu kilku doskonale znanych uderzeniach. Za to możesz wtedy wykorzystać przeobrażenie i być pewnym, że nie stracisz w tych etapach życia! Gdy wróg wraca do swojej normalnej formy, to przyzywa całą energię i patrzy w górę, wtedy oddal się od niego.
Oponent dodatkowo później zamknie cię w elektrycznym okręgu, lecz nie możesz się z niego uwolnić - wykonuj uniki w lewo i prawo (naprzemiennie), gdy będą lecieć w Twoją stronę elektryczne kule.
W przypadku piorunów nie warto wykonywać uniki, a zamiast tego biegać po arenie! Gdy wróg wykonuje obroty i uderza kulą, wykorzystaj zaklęcie lecznicze z okręgiem (unieruchomienie sprawia, że oponent zamienia się automatycznie w złoto, więc nie opłaca się mieć tej zdolności przy sobie podczas tegoż starcia).
Ponadto gdy wróg uderzy mieczem w ziemię i zrobi w niej dziurę, omijaj ją za wszelką cenę, bo znajduje się w niej porażenie, które zabiera HP, gdy się w nie wejdzie. Lepiej jest je przeskakiwać.
Wódz Makak
Przy 3 pojedynku z wodzem Makaków wróg będzie mobilniejszy. Gdy oponent wykonuje serię ataków raz po drugim razie, najlepiej będzie wykonywać uniki w przeciwnym kierunku - raz w lewo, potem w prawo, a na pewno pominiesz większość jego ciosów. Gdy oponent unosi się w powietrzu, to uniknij 3 ataków wron, a więc gdy tylko je zobaczysz, że lecą przed Tobą, wykonaj unik. Dodatkowo używaj unieruchomienia czy księżyca, który pozwoli ci bardzo szybko oszałamiać wroga, a przy tym się leczyć. Uważaj również na cięciwy czy błyskawice z krwi, które musisz unikać lub przeskakiwać.