Black Myth Wukong - Rozdział 3: Biały śnieg, zimny lód (wśród mrozu, naprzeciw zamieci)
Opis przejścia 3 rozdziału gry Black Myth Wukong.
Po przejęciu kontroli nad bohaterem idź przed siebie, poznając nowych wrogów. Po minięciu ołtarza zauważysz zamarznięte postacie i pierwszego bossa w tym rozdziale.
Gdy wyeliminujesz wodza Makaka, to kontynuuj drogę na szczyt wzgórza. Po wejściu do osady odbij w lewo po schodach, a potem zejdź niżej po prawej stronie.
Zauważysz tam sporą arenę, gdzie skorzystaj z mostu, a poznasz narratora w tym rozdziale gry. Zabierze cię on też w podróż w nieznane - a dokładniej na teren jeziora. Polecamy odbić w lewą stronę i wejść na taflę lodu przy jeziorze, gdzie znajduje się chata.
Nim do niej dotrzesz, warto zwiedzić jezioro!
Aktywuje to scenę, po której spotkasz dzieciaka. Będziesz walczył również z wężem - Kang-Jin Loong. Gdy wygrasz, włączysz filmik, a gdy się przebudzisz, to znajdziesz się w więzieniu.
Zacznij eliminować wrogów (więźniów uwolnisz później w ramach zadania pobocznego), a gdy zostaniesz oszołomiony, wybij 2 przeciwników i biegnij szybko do kadzidła. Odpocznij, aby otrząsnąć się i nie tracić zmysłów.
Potem kontynuuj podróż - nie ugniesz się lękowi, przez co pasek HP zostanie zmniejszony o połowę. Przechodź przez kolejne cele, a przy tej ostatniej wejdź po schodach do góry. Tam też pozbądź się wrogów, a na samym końcu skorzystaj z belki, aby przejść dalej.
Uważaj na łucznika - nie może cię zrzucić z belki, bo inaczej będziesz powtarzał cały etap przygody. Dodatkowo kawałek dalej znajdziesz schody na kolejne piętro więzienia, więc skorzystaj z nich, aby kierować się ku wyjściu z lokacji.
Na górze znajdziesz kilku wrogów oraz ołtarz, przy którym będziesz mógł odpocząć i odzyskać zdrowie. Potem znowu idź w lewo, przejdź po belkach (nie walcz z łucznikami, bo zeskoczy nietoperz i zrzuci cię w dół!) i blokuj strzały kosturem.
W środku tego piętra znajdziesz kolejne schody prowadzące ku górze, więc skorzystaj z nich. Wybij ostatnich wrogów, idź na drewnianą belkę, która prowadzi do wyjścia i zarazem ostatniego poziomu więzienia.
Teraz przygotuj się na walkę z bossem, jakim jest Kapitan Głosu Rozsądku. Twoim głównym celem jest uderzanie w jego głowę, gdy upadnie na arenę z braku sił.
Następnie przejdź przez jaskinię. Na otwartej przestrzeni pod drzewem spotkasz zaawansowanego wroga z mackami, który wykonuje serię po 3 uderzenia. Potem przejdziesz do kapliczki, a z niej idź w lewo na wzgórze (jeśli pójdziesz przez most w prawo, trafisz do Górnej Pagody, której nie możesz teraz zwiedzić).
Wejdziesz do Świątyni Ochrony, gdzie zawalczysz z Wodzem Makakiem po raz drugi. Po tym pojedynku zyskasz nowe zaklęcie oraz trafisz na nowy region. Stoczysz pojedynek z Gwiazdą Kang-Jin.
Po pokonaniu kobiety będziesz mógł zwiedzić Wyspę Żółwia wspólnie z małym towarzyszem. Posprawdzaj boki lokacji, a potem udaj się na koniec wyspy, aby przyjrzeć się żółwiowi i opuścić tę lokację.
Następnie w nowej lokacji idź w prawo od ołtarza wspólnie z towarzyszem. Trzymaj się blisko jeziora, a przy głazach spotkasz NIetoperza Apramana.
Pokonaj go, po czym zbadaj kości zostawione przez wężowego generała. Możesz wrócić pod żółwia i zebrać łzę, która doda Ci możliwość skorzystania z nowego napoju.
Wróć do miejsca, w którym byłeś wcześniej i wkrocz na podwórze po oświetlonym obszarze dzięki paleniskom. Tam też znajduje się jaskinia i skrzynie do zebrania.
Główny cel prowadzi jednak do jaskini najbliżej ołtarza w tej lokacji, a więc kierunkowo lekko w prawo i w lewo do góry. Biegnij przed siebie, a znajdziesz ołtarz.
Tam zawalczysz z czerwonowłosym wrogiem czy spotkasz dzieciaka, a następnie oddasz część pomnikowi Buddzie (na lewo od nieznajomego). Po tym zejdź schodami z lewej strony w dół i odszukaj kolejny posążek.
Znajdziesz łącznie trzy z nich. Po modlitwach wróć do dziecka, a potem obierz drogę po schodach z prawej strony, które prowadzą wyżej. Przy miejscu, gdzie było dziecko, odbij w prawo, idź do góry i przeciśnij się przez szczelinę.
Dotrzesz do ołtarza, skąd ruszysz do placu i przeciwnika o nazwie Niebiały. W trakcie walki boss opuści lokację, więc stawisz mu czoła jeszcze później.
Kolejny cel to pójście przed siebie. Zbierzesz z ołtarza ważny przedmiot, a potem dostaniesz się na arenę, gdzie stoczysz kolejny ból z wyżej wymienionym wrogiem.
Po pokonaniu Niebiałego idź przed siebie i albo zejdź poziom, albo dwa poziomy niżej doliny, albo od razu idź ścieżką w lewo - tuż obok pochodni, aby kontynuować fabułę.
Gdy to uczynisz, biegnij ścieżką w stronę świątyni. Gdy dotrzesz na kolejny teren, to spotkasz mrocznotwarzowego władcę, którego wybijesz poprzez uderzenia w nogi.
Następnie biegnij przez ogromny obszar pełen kamienistych oponentów i wejdź na teren świątyni. Tuż przed nią napotkasz Kapitana Fala Kalpy.
Po zabiciu go idź przed siebie. Po prawej i lewej stronie znajdziesz kilka aktywności, których nie musisz wykonywać. Na głównym placu odbij w lewo i wejdź do wieży, którą przejdziesz jeszcze bardziej w głąb świątyni.
Jeśli nie chcesz odbijać w lewo, to idź dalej prosto do finałowego bossa w tej lokacji.
Pokonaj mini bossów, potem obejrzyj scenki, wciel się nawet w Wodza Makaków, pokonaj dwóch bossów finałowych tego rozdziału, a kolejna opowieść zostanie odhaczona.