Black Myth Wukong - Czerwony Chłopiec, Król jakszów: Pole Ognia
Bossowie w Polu Ognia w Black Myth Wukong.
Czerwony Chłopiec
Po rozpoczęciu starcia będziesz musiał uważać na mobilność wroga i mieć cały czas go na muszce. Oponent najczęściej macha wokół siebie włócznią, a następnie zadaje przeszywające uderzenia nieodbywające się w tym samym tempie, a najczęściej spóźnione i sygnalizowanie nabraniem czerwonego lub pomarańczowego koloru przez włócznię. Wiedz, że gdy jest ona wysuwana do przodu, to zaraz zacznie się zianie ogniem, którego unikniesz za sprawą uniku w lewo lub prawo.
Druga faza pojedynku, po zabraniu wrogowi połowę HP, polega na unikaniu oponentów, którzy będą cię atakować. Zawsze atakujący oponent będzie podświetlał się na pomarańczowo, więc po prostu obserwuj otoczenie i rób uniki. Na samym końcu będzie kilka ataków, w których zostaniesz zaatakowany przez dwóch wrogów i aby uniknąć ich ciosów, skorzystaj z przemiany postaci w ducha lub wykonaj idealny unik w ostatnim momencie (inaczej ten drugi cię uderzy).
Gdy wróg spadnie na ziemię, będzie bardziej mobilny, ale jego serie uderzeń wciąż będą opiewać na 3-4 czy nawet pięciu szybkich uderzeniach. Unieruchamiaj go, zamieniaj się w ducha, gdy zacznie atakować, a także skorzystaj z Przemiany. uważaj też bardziej na obszary, które zostały zalane ogniem, bo możesz się łatwo podpalić. Co więcej, gdy wróg teraz obraca wokół siebie oręż, to bardzo możliwe, że będzie też ział ogniem, więc ważne jest, aby od niego odbiec. Dodatkowo mocne uderzenia w ziemię wywołują falę ognistą, więc jeśli oręż jest podnoszony do góry, a potem opuszczany, tutaj również wykonuj odskoki w tył.
Król jakszów
Chwilę później boss przemieni się w króla. Będzie posiadał długie kończyny, które najczęściej wykonują 2 ataki w tempo, a ostatni jest opóźniony i polega na uderzeniu nogą. Po tym możesz zaatakować wroga serią lekkich ataków czy też użyć lepszych zdolności, które wybiją go z rytmu, jednocześnie łącząc kombinacje ciosów. Większość ataków króla jest bardzo szybkich, więc ważne jest, abyś wykonywał od razu odskoki - jest to wynagradzane nieprzyjęciem obrażeń.
Inaczej sprawa wygląda, gdy oponent wybije się w powietrze i uderzy pięścią w ziemię - musisz wtedy szybko podskoczyć (lub użyć postawy filara i znaleźć się na orężu), aby nie otrzymać obrażeń. Gdy jednak rośliny pojawiają się na ziemi od razu, to nie atakuj wroga, bo ma osłonę, a co najważniejsze, szybko ucieknij z tego obszaru, aby nie zostać rannym.
Dodatkowo wróg potrafi też robić ze swojej broni kołowrotek, który posyła w naszą stronę. Wtedy zrób 3-4 uniki i gdy wróg przestanie, bądź gotowy na jeszcze jeden rzut. Ostatnim ważnym uderzeniem wroga są bardzo długie kończyny, w których najpierw jeden atak jest od lewej do prawej, a drugi w pionie - odczekuj mniej więcej sekundę od wykonania uniku, aby nie zostać rannym.