Black Myth Wukong - Stary miłostnik, Guai stonoga, Prawa ręka Buddy, Zhu Bajie: Pajęcza Jama
Bossowie w Pajęczej Jamie w Black Myth Wukong.
Stary miłostnik
Podczas walki z tym bossem uważaj na jego upadanie na ziemię. Gdy wróg bierze głowę do góry, wykonaj unik w lewo lub prawo. Gdy idzie w bok, unikaj do tyłu ataku. Ponadto stary miłostnik ma jeszcze jeden atak - strzelanie toksynami. Gdy te pojawią się na arenie, wykonuj uniki w bok.
Guai stonoga
Po rozpoczęciu starcia pajęczy oponent wykonuje serię 3 uderzeń, z czego każde z nich jest opóźnione, a więc nie wykonuj od razu uniku, tylko po 2-3 sekundach od poprzedniego uderzenia. Ostatni cios to przewrócenie się na plecy, po czym możesz zacząć atakować wroga silnymi ciosami czy zaklęciami. To samo tyczy się ataków dziobem.
Gdy wróg zacznie się wydzierać, to przyzwie na arenę swoich kompanów.
Biegnij od lewej do prawej, a gdy oponenci się sami zniszczą, unikaj kuli, w którą zmieni się boss. Po pierwszym ataku w linii prostej przyjdzie czas na ten drugi, więc nie atakuj od razu. Ponadto gdy wróg zwymiotuje truciznami, nie wchodź w obszar, bo stracisz HP.
Prawa ręka Buddy
Ten boss jest bardzo nietypowy. Uderza najczęściej od lewej do prawej, zatrzymując swoją dłoń przy ścianach. Wtedy jest idealna okazja, aby zaatakować wroga kilkoma szybkimi ciosami, a następnie wykonywać uniki, gdy zobaczysz, że z góry zaczynają spadać skały i są już blisko Ciebie.
Gdy ręka ucieknie do tyłu i pójdzie w górę, cofnij się jak najdalej, ponieważ zaraz zostanie wykonany atak, który obejmuje mniej więcej połowę dostępnej w tej walce areny. Gdy widzisz płomień na ręce, czekaj na ruch palcami i wykonaj unik do tyłu. Na ogół gdy dłoń rusza się w twoją stronę, bądź gotowy na uniki. To samo tyczy się pozycji ręki w formie "węża" - wtedy wykona przeszywający atak do przodu.
Idealnie w tym starciu spisuje się także zaklęcie unieruchomienia wroga.
Gdy wróg zmieni się w robala, uważaj na jego toksyczny atak - musisz wykonywać uniki i znaleźć się jak najszybciej za oponentem, bo w innym przypadku zostaniesz zatruty. Uważaj też na szarże oponenta, które ominiesz, wykonując unik w lewo lub prawo.
Zhu Bajie
W walce ze zmutowanym przyjacielem Su Wukonga uważaj na jego ataki grabiami - najczęściej jest to seria 3 powolnych ataków, które zadają obrażenia nie tylko przed oponentem, ale również wykonuje ruch oszałamiający za Wukongiem. Musisz wykonywać uniki w lewo lub prawo i przyglądać się, kiedy dokładnie oponent zacznie wykonywać cios.
Dodatkowo wykonaj unik w lewo lub prawo, gdy Zhu Bajie wykonuje oburęczne uderzenie grabiami czy też pluje krwistym uderzeniem. Na ogół po zabraniu Zhu HP ten ucieknie z areny.
Kawałek dalej znowu zawalczysz z Zhu. Druga walka będzie bardzo ciężka. Gdy wróg opiera się na grabiach, to zaraz wyskoczy do góry i zada ci cios, więc bądź gotowy na unik. Gdy wróg atakuje grabiami, rzuca także smołę za siebie i przed siebie, więc unik musisz wykonywać w lewo lub prawo. Ponadto gdy zamieni się w węża, rób uniki w lewo lub prawo, a gdy znajdzie się on w powietrzu, poczekaj na atak ogonem i także wykonaj odskok. Uważaj również na przewracanie się na boki, gdy jest smokiem czy zamienianie się w wichurę. Unikniesz tych ciosów tak, jak poprzednio - z pomocą uniku.
Gdy wróg zamieni się w dziką świnię, to uważaj na jego szarże, podczas których musisz uważać nie tylko na niego, ale również jego pobratymców. Wykonuj uniki w bok. Gdy wróg zamienia się w węża, będzie teraz łączył przewroty w atakowanie ogonem czy turlanie się, więc po prostu spamuj unikami (większość ataków, gdy jest w formie ze smołą, można uniknąć, spamując odskokami, nie trzeba wyczuć prędkości ataku wroga). Gdy natomiast wróg puszcza cięciwy przy ziemi, skacz do góry, aby uniknąć obrażeń.