Black Myth Wukong - Rozdział 5: Sekretna arena, Pale-Axe, wojownik z toporem, Złotooka Bestia
Rozdział 5, wojownik z toporem i sekretna arena w Black Myth Wukong.
Tuż po rozpoczęciu tego rozdziału przyjdzie ci zawalczyć z wojownikiem z wielkim toporem - znajduje się on w Lesie Popiołów, a dokładniej w Obozie Pór Roku.
Pomów z nim, potem wróć do niego, a będzie stał na klifie i powie więcej ciekawych rzeczy, po czym będziesz musiał wejść na klif.
Kontynuuj rozdział i dostań się do lokacji o nazwie Dolina Piecowa -> Szmaragdowa Sala. Tutaj odszukaj wojownika, który tym razem znajduje się w miejscu, gdzie niszczyłeś kolejny wielki wóz.
Po dyskusji zacznij szukać "wierzchowca" dla króla. Rusz do Dolina Piecowa -> Wejście do doliny.
Zejdź kawałek niżej i odbij w prawo, gdy znajdziesz się na rozwidleniu. Wybij wrogów przy końcu lokacji, a zauważysz, że z wózka dobiega odgłos.
Pociągnij mocno za sznurek, a otrzymasz nowe zaklęcie. Teraz rusz do lokacji Pole Ognia -> Krater Upadłego Pieca (po zakończeniu 5 rozdziału gry) i zacznij schodzić w dół, a więc w przeciwnym kierunku do areny, gdzie stoczyłeś pojedynek.
Finalnie, biegnąc cały czas prosto, a potem odbijając w lewo w miejscu, gdzie musiałeś uważać na kule (w tym miejscu musiałeś zacząć biec razem z kulą, a nie wtedy, gdy ta znajdowała się za Tobą), dotrzesz do miejsca z Krzemieniowym Strażnikiem czy nowym ołtarzem.
Po aktywowaniu go i przejściu pod widoczną dalej bramę zawalcz z ostatnim wózkiem (Wóz Rdzawego Złota) w tym rozdziale, co odblokuje dostęp do pobocznej areny.
Wcześniej pomów jednak z wojownikiem z toporem, który jest oparty o skałę. Z jego pomocą będziesz w stanie kontynuować ten quest. Wystarczy teraz podejść do wielkiego przedmiotu, co uruchomi specjalny przerywnik filmowy i przejście do ukrytej lokacji.
Tam czeka na Ciebie walka z dwoma wrogami, lecz nie jest ona bardzo wymagająca. Gdy się z nimi uporasz, wejdź po schodach do góry i biegnij do kolejnego ołtarza. Od niego natomiast przejdź przez salę, a potem zjedź po lodzie do kolejnego ołtarza.
Spotkasz na następnej arenie Złotooką Bestię. Sęk w całym pojedynku polega na tym, że oponent zieje co chwilę ogniem, a potem, podczas szarżowania, zostawia za sobą ogień - używaj mikstury odporności na ogień w trakcie walki, a także staraj się zamrozić oponenta. Dodatkowo możesz unieruchamiać wroga, gdy ten głupieje i lata po całej arenie.
Po tym ukończysz tego questa.