Misja główna - Młot i Kowal - Ghost of Tsushima
Zadanie to odblokuje się automatycznie po uratowaniu z zatoki Azamo brata Yuny.
Nagrody:
- Zwiększenie legendy: większa premia
Udaj się do kuźni w Komatsu. Gdy wejdziesz na teren lokacji okaże się, że jest to terytorium Mongołów. Idź do centrum miasta, gdzie znajdziesz mongolskich wojowników. Walcz z nimi.
Gdy już ich zabijesz porozmawiaj z Yuną.
Teraz przechadzaj się po Komatsu wraz z Yuną aż dotrzesz do kuźni, w której przebywa Taka. Teraz musisz iść w stronę znacznika, aby odnaleźć pomocnika kowala.
Gdy dotrzesz na miejsce wejdź do budynku, skorzystaj z drabiny i zabij przesiadujących na piętrze dwóch wrogów. Po walce uwolnij Yukiego.
Teraz idź za pomocnikiem kowala. Gdy wyjdziesz z domu zabij po cichu dobijającego się do domu wroga.
Po chwili zauważysz uciekających wieśniaków i biegnących za nimi Mongołów. Rzuć wszystko i biegnij w stronę żony Yukiego, aby ją uratować. Po zabiciu 4 Mongołów porozmawiaj z uratowaną kobietą.
Gdy będziesz wracał z czwórką wieśniaków do kuźni uważaj na biegających, zdezorientowanych oponentów. Próbuj ich omijać lub zabijać po cichu. Gdy wrócisz do Taki i z nim pogadasz, rusz w stronę rzeki, do Yuny.
Podążaj główną ścieżką - w ten sposób ominiesz patrole Mongołów. Gdy porozmawiasz już z Yuną zabij łucznika po drugiej strony rzeki za pomocą łuku. Potem przejdź przez most i ukryj się w wysokiej trawie.
Omiń pierwszy wóz, wskocz na drugi obiekt, a następnie wejdź na daszek. Z niego zeskocz na pierwszego wroga pod Tobą, a następnie poradź sobie z drugim, który jest za domkiem.
Gdy już ich zabijesz skorzystaj z urwanych z tyłu pomieszczenia drzwi, aby zabić stojącego tam wroga. Teraz możesz zabić tego, który stoi przy jeńcach. Ostatni przeciwnik stoi przy oknie wpatrzony w rzekę.
Uwolnij jeńców i z nimi porozmawiaj. Podobnie jak poprzednio, musisz odprowadzić wieśniaków do kuźni. Najlepiej iść wschodnią częścią miasta, aby ominąć patrole Mongołów. Miń wschodnią bramę i kieruj się w stronę południa. Po chwili dojdziesz do kuźni.
Po rozpaleniu kuźni walcz z wrogami. Druga tura przeniesie Cię do bitwy wewnątrz budynku - uważaj na znaczniki, które informują, że dany wróg ma zamiar atakować sojusznika. W trzeciej turze zabij czterech łuczników otaczających kuźnię. Jednego z wrogów będziesz miał w budynku - gdy go zabijesz, rozpocznie się czwarta tura - ponownie zabij kilku Mongołów.
W piątej turze wyjdź ponownie na zewnątrz i rozpraw się z mongolskim wodzem i jego podopiecznymi. Długa walka skończy się przerywnikiem filmowym. Po niej misja dobiegnie końca.