Misja poboczna - Duchy we mgle - Ghost of Tsushima
Zadanie otrzymasz po ukończeniu poprzedniej misji dla Noria.
Nagrody:




- Zwiększenie legendy: mniejsza premia
- Mniejszy talizman obrony
- Opaska szlachetnego wojownika
Wróć do Akashimy i wymyśl razem z Norio plan obrony wioski.

Wejdź na widoczny, zazieleniały dach. Od jego północnej części jest wejście. Gdy przejrzysz teren wróć do Noria. Następnie przygotuj wszystkie kadzielnice. Są one zaznaczone na mapie.

Teraz udaj się do domu, w którym poczekasz na Mongołów.

Teraz rozpocznie się walka. Aby użyć kadzidła strzel w lampę - wrogowie nie będą mieli szans. Idź po specjalnych linach i rozpal kolejne kadzidła.

Gdy zabijesz dwunastu wrogów pędź do świątyni. Pomóż Noriemu, a po walce porozmawiaj z nim. Obejrzyj scenkę - po niej zadanie dobiegnie końca.