Mityczne opowieści - Legenda Tadayoriego - Ghost of Tsushima
Zadanie odblokuje się podczas zwiedzania Cuszimy.
Nagrody:
- Zwiększenie legendy: średnia premia
- Zbroja Tadayoriego
Podejdź pod osobę podtrzymującą inne osoby na duchu.
Porozmawiaj z nią i wysłuchaj opowieść. Następnie udaj się na północ Azamo. Dotrzesz do dużego terenu, który musisz przeszukać.
Fioletowe kwiaty są widoczne z daleka. Jeśli jednak ich nie widzisz, skieruj się w stronę skał.
Idź za kwiatami na wzgórze.
Gdy dotrzesz na szczyt, zbadaj kadzidło i leżący obok niego przedmiot. Znajdziesz mapę, która skieruje Cię do jaskinii.
Zejdź ze wzgórza i kieruj się na północy-zachód, w kierunku fioletowych kwiatów. Gdy już dotrzesz do celu, przeczołgaj się i wejdź do środka obiektu.
Potem idź prosto, wdrap się na wyższy poziom i przeskocz na drugą stronę. Znajdziesz zabitych Mongołów - zbadaj krew. Przeciśnij się przez szczelinę i podążaj w stronę spoczynku Tadayoriego.
Przejdź przez otwarte pole, kierując się w stronę grobów. Kolejny krok to ich zbadanie.
Za chwilę zostaniesz zaatakowany przez groźną kobietę. Jest ona bardzo szybka, więc często używaj uników. Nie próbuj jej również oszołomić, bowiem jej wytrzymałość jest bardzo wysoka. Najlepszym sposobem jest powtarzanie sekwencji: zrób 4/5 uników i wyprowadź dwa zwykłe ataki. Możesz także spróbować zaatakować ją, kiedy unikniesz mocnego ataku - uważaj jednak, bowiem Kaeda szybko się zbiera po niecelnym ataku.
Po walce załączy się scena. Po niej udaj się do zatoki Azamo (możesz użyć szybkiej podróży). Na klif dostaniesz się wyjeżdżając główną bramą (tą z północy). Potem skieruj się na prawo, do góry.
Po dotarciu na szczyt spotkasz Mongołów. Możesz zrobić szum lub zabić ich po cichu - jeśli wybierzesz tę pierwszą opcję, pamiętaj, aby zabijać w pierwszej kolejności tych, którzy atakują Twojego kompana. Po walce uwolnij muzyka.
Gdy porozmawiasz z muzykiem, podejdź do posągu i weź zbroję Tadayoriego. Ubierz ją i korzystając z łuku, odeprzyj atak. Strzały możesz uzupełniać dzięki zapasowi obok posągu. Jeśli nie dasz rady, użyj kunai lub bomb, aby oszołomić wrogów. Możesz także odejść od muzyka - kiedy zauważysz jednak ikonę czaszki, wróć do niego i skup się na wrogu, który ma zamiar uderzyć Twojego kompana.
Po walce porozmawiaj z muzykiem. Misja dobiega końca.