Mityczne opowieści - Sześć ostrzy Kojira - Ghost of Tsushima
Zadanie otrzymasz po dotarciu do zatoki Azamo.
Nagrody:




- Zwiększenie legendy: średnia premia
- Zbroja Kenseia
Udaj się do zatoki Azamo i wysłuchaj muzyka. Następnie musisz stoczyć pięć pojedynków, aby zmierzyć się ze sławnym roninem. Mowa o:
- Pojedynek wśród pajęczych lilii
- Pojedynek na grząskich mokradłach
- Pojedynek wśród szalejących fal
- Pojedynek wśród jesiennych liści
- Pojedynek pod wodospadem
Lokacje znajdziesz w sekcji "Pojedynki". Gdy już pokonasz wrogów udaj się z powrotem do zatoki, aby porozmawiać z muzykiem. Teraz idź w pobliże klasztora Omi. Tam spotkasz swojego przeciwnika.

Kojiro jest bardzo łatwy do pokonania. Unikaj jego ciężkich ciosów jak najpóźniej i wyprowadzaj kontry. Rób podobnie z lekkimi ciosami - powtórz tę czynność kilka razy, a Kojiro straci całe zdrowie. Po konfrontacji zadanie dobiegnie końca.