Ghost of Tsushima - solucja i poradnik do gry. Subquesty, znajdźki, trofea i więcej - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Ghost of Tsushima - solucja i poradnik do gry. Subquesty, znajdźki, trofea i więcej

Walka - Ghost of Tsushima

Mateusz Wróbel | 20.08.2021, 09:20

Walka - Ghost of Tsushima

Walka to główny aspekt Ghost of Tsushimy. Jak przystało na samuraja - używać katany będziemy prawie na każdym kroku. Najważniejszą rolę odgrywają tutaj postawy, które dzielą się na:

  • Postawa Kamienia (używać podczas starć z szermierzami, czyli zwykłymi wojami)
  • Postawa Wody (używać podczas starć z tarczownikami)
  • Postawa Wiatru (używać podczas starć z włócznikami)
  • Postawa Księżyca (używać podczas starć z przeciwnikami większych rozmiarów

Podczas przygody będziemy używać także łuków - krótkiego i długiego. Ten pierwszy posiada:

  • Zwykłe strzały
  • Płonące strzały (podpalające wrogów i otoczenie)

Ten drugi natomiast posiada:

  • Ciężkie strzały (zadające dużo obrażeń)
  • Wybuchowe strzały (zadające obrażenia pobliskim wrogom od wybuchu).

W późniejszym etapie gry natkniesz się także na broń miotaną - w jej skład wchodzi:

  • Dzwonek wietrzny (odciągający uwagę wrogów)
  • Petarda (po wybuchu zainteresuje wrogów)
  • Bomba prochowa (która zadaje pobliskim wrogom duże obrażenia)

Do tego wszystkiego zalicza się także dmuchawka dzieląca się na:

  • Zatrutą strzałkę (zadającą ciągłe obrażenia)
  • Strzałkę halucynacji (pozwala ona na zmienienie postawy wroga - będzie on atakował swoich sojuszników)
Źródło: własne

Komentarze (112)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

cropper