Sprzęt - Ghost of Tsushima
W Ghost of Tsushima możesz modyfikować wyposażenie Jina, które zdobywamy podczas wykonywania misji głównych, pobocznych oraz mitycznych opowieści. Każdy element wyposażenia ma swoje własne statystyki, które możesz podejrzeć w menu głównym. Przykładowo - strój wędrowca najlepiej sprawdza się podczas eksploracji, a zbroję rodu Sakaiów najlepiej ubierać podczas starć. Nie możemy za to zmieniać katany Jina - używamy jednej od początku aż do końca przygody - możemy ją jedynie ulepszać.
Oprócz standardowej katany oraz łuku krótkiego i długiego mamy do dyspozycji jeszcze zbroje i bronie boczne, które dzielą się na:
Dostępne zbroje:
- Zbroja samurajskiego klanu (obniżenie obrażeń, premia do zdrowia, zwiększenie hartu ducha)
- Zniszczona zbroja (brak profitów)
- Zbroja Tadayoriego (Szybsze nakładanie strzał, wydłużony czas koncentracji, przywracanie koncentracji)
- Ubranie ronina (zmniejszenie wykrycia, premia do obrażeń w walce w zwarciu, mniejsze wykrycie po wyjściu z wysokiej trawy)
- Zbroja Gosaku (premia do zdrowia, premia do obrażeń, przywracanie zdrowia)
- Zbroja Klanu Sakaiów (Premia do obrażeń w walce w zwarciu, premia do zdrowia, zwiększenie serii prowokacji)
- Zbroja Kenseia (przyrost hartu ducha, większe obrażenia od broni Ducha, większe obrażenia)
- Zbroja Ducha (zmniejszenie wykrycia, zmniejszenie ilości zabójstw do przejścia w postawę Ducha, możliwość przerażenia wroga)
- Ubranie wędrowca (możliwość tropienia artefaktów, szybsze odkrywanie mapy, wibracja kontrolera gdy znajdziemy się blisko artefaktu)
Profity każdej zbroi zwiększają się wraz z ulepszeniem jej u odpowiedniej osoby w forcie/obozie.
Dostępne bronie boczne:
- Kunai (ostrza rzucane, które zadają obrażenia i oszałamiają wroga/wrogów
- Bomba dymna (bomba, która pozwala oszołomić wrogów i zniknąć z ich pola widzenia)
- Klejąca bomba (bomba, którą przyklejamy do wrogów - wybucha po chwili i zadaje im obrażenia)