Misja poboczna - Niedokończone porachunki - Ghost of Tsushima
Zadanie otrzymasz po wykonaniu misji "Pokonany Kowal". Udaj się do znacznika.
Nagrody:
- Zwiększenie legendy: mniejsza premia
- Mniejszy talizman obrony
- 4 skóry
Przed zatoką Azamo zawołają Cię wieśniacy. Idź do nich i rozpocznij rozmowę.
Następnie skieruj się w stronę dziury w płocie. Przeciśnij się przez nią - musisz teraz wykonać cztery cele. Twórcy ułatwili nam zadanie, bowiem oznaczyli oponentów i towarzyszy na mapie.
Na początku skręć w prawo i otwórz bramę. Następnie wyeliminuj Mongoła przy wózku. Potem idź w głąb zatoki. Po chwili schowaj się za skałą po lewej stronie i poczekaj, aż wróg będący na głównej ścieżce skieruje się w stronę frontowej bramy. Podejdź go od tyłu i wyeliminuj po cichu.
Nadal poruszaj się lewą stroną. Dojdziesz do pierwszego mongolskiego wodza. Nie zabijesz go po cichu, więc jesteś zmuszony walczyć. Możesz wejść na dach i zadać dowódcy cios krytyczny, który pozbawi go dużej ilości życia.
Jeśli będziesz miał z nimi trudności, pamiętaj, że możesz się wycofać biegnąć do tyłu. Pamiętaj o korzystaniu z łuku.
Gdy już ich zabijesz, idź w głąb Azamo. Przy drodze zabij Mongoła, a następnie wejdź do domu z prawej strony. Skorzystaj z drabiny i wejdź na poddasze - tam zbierz zapiski.
Wróć na główną ścieżkę i wejdź po drabinie na dach. Skorzystaj z przejścia pomiędzy lewą a prawą stroną i idź prosto. Gdy już ominiesz wroga na głównej ścieżce i tego w magazynie pod Tobą, zejdź na ulicę.
Wyeliminuj najpierw tego przy wieśniakach, a następnie skieruj się do magazynu. Wróć na główną ścieżkę i obejdź dom po prawej stronie. Zauważysz kolejny magazyn, w którym przetrzymywany jest zakładnik. Od południowej strony wejdź na dach i przejdź na jego północną część.
Tam zabij przeciwnika i zejdź na dół po drabinie. Wyeliminuj pozostałych Mongołów - najlepiej zabić najpierw tego najbliżej, następnie tego w lewych drzwiach, następnie tego w środku magazynu, a na koniec zostawić tego w drzwiach po prawej stronie. Wróć do więźnia.
Teraz miń trzecią bramę i idź w stronę rynku. Tam uwolnisz więźniów z klatki. Najpierw skieruj się do budynku z prawej strony i wyeliminuj po cichu stacjonujących tam dwóch przeciwników. Skorzystaj z drabiny i wejdź na piętro. Tam zabij kolejnego wroga, a następnie wyskocz przez okno.
Wejdź do wysokiej trawy i zabij korzystając z łuku Mongoła przy bramie. Teraz możesz ją otworzyć.
Następnie skieruj się do otwartego magazynu przed Tobą. Wejdź do niego i skorzystaj z drzwi z lewej strony - otwórz je i wyeliminuj wroga po lewej stronie.
Odwróć się i wejdź na górę po drabinie. Tam spotkasz trzech przeciwników. Zabij jednego po cichu a dwóch korzystając z katany. Wróć na rynek i uwolnij wieśniaków z klatek.
Wróć na główną drogę i odbij w prawo. Tam spotkasz drugiego przywódcę i dwóch jego kompanów. Możesz ich ogłuszyć dzięki bombie prochowej.
Gdy już się z nim uporasz, odwróć się i odbij w prawo. Tam spotkasz trzeciego przywódcę.
Wróć na główną ścieżkę i idź w kierunku ostatniej bramy. Skorzystaj z trawy po prawej stronie, aby zabijać wrogów po cichu.
Gdy zabijesz obu Mongołów otwórz bramę, cofnij się i idź w lewo. Skręć w prawo i wejdź do dużego domu - tam znajdziesz kolejne zapiski.
Teraz kieruj się kolejny raz w głąb zatoki.
Dotrzesz do wzniesienia, które pilnuje przeciwnik. Schowaj się za wystającym obiektem i wyeliminuj go z łuku.
Idź w górę. Tam eliminuj po kolei kolejnych wrogów za pomocą łuku. Gdy ich pokonasz uwolnij związaną kobietę.
Teraz, gdy oczyściłeś zatokę, idź do ostatniej klatki z więźniami. Otwórz ją.
Teraz wróć do głównego placu i walcz z przywódcą zatoki Azamo. Najłatwiej zabić go unikając ciosów - przywódca wyprowadza najczęściej tylko dwa, więc po nich możemy śmiało uderzyć go 2-3 razy zwykłym atakiem. Możemy próbować go także oszołomić, klikając trójkąt. Jego życie i wytrzymałość jet pokazana w górnym rogu ekranu.
Po walce wznieś chorągwie. Po scence misja dobiegnie końca.