Reklama

It Takes Two - poradnik i solucja do gry. Opis przejścia, zagadki, łamigłówki, mechaniki, porady, pytania - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

It Takes Two - poradnik i solucja do gry. Opis przejścia, zagadki, łamigłówki, mechaniki, porady, pytania

It Takes Two - Bramy czasu

Mateusz Wróbel | 31.03.2021, 19:10

It Takes Two Rozdział 4 (Zegar z kukułką): Bramy czasu

Po przejęciu kontroli nad bohaterami przewiń czas Codym do tyłu, aby otworzyć sobie bramę przed Tobą. Przejdź dalej i będąc przy wajchach postaw przy kolejnej bramie teleport, przesuń wajchę, a gdy ją puścisz teleportuj się i pociągnij za dziób ptaka, aby otworzyć drzwi Cody'emu. Teraz przewiń czas do tyłu i wejdź May po linie z hakiem - tam wciśnij przycisk otwierający zegar. Gdy orzeł spadnie, ponownie cofnij czas i wejdź May na drewnianą platformę - postaw tam klona, do którego wejdź dopiero wtedy, gdy zostanie ponownie opuszczony.

It Takes Two - Bramy czasu

Teraz wejdź na platformę z prawej strony i kliknij przycisk, aby otworzyć sobie drogę naprzód. Na kolejnym etapie wejdź May na czarną platformę położoną przy przepaści i przesuń czas w prawo, aby wybić ją do windy. Wejdź do niej i będąc na górze postaw klona. Wyjdź z windy i wejdź do klona, gdy zostanie opuszczona. Teraz dostaniesz się na prawo, gdzie czeka na Ciebie kolejny przycisk otwierający drzwi. Przejdź po torach, a gdy znajdziesz się przy trzech dziobach, postaw klona na jednym z przycisków i stań na drugim (a na trzecim Codym). Gdy będziesz na drugim przycisku, szybko teleportuj się do klona, aby jednocześnie wcisnąć trzy przyciski. Teraz wystarczy że wybijesz się z kukułki i wciśniesz klawisz odpowiadający za otwarcie drzwi.

It Takes Two - Bramy czasu

Dostaniesz się do sporego miasta. W pierwszej kolejności podnieś dzwon i postaw klon po lewej stronie, a gdy wciśniesz przycisk z prawej strony, teleportuj się do tego z lewej. Teraz możesz skręcić (po minięciu altanki) w lewo, aby wziąć udział w mini-grze "bombowy wyścig". Po zapoznaniu się z nią możesz zainteresować się także tą drugą, którą znajdziesz na wprost od tej przed chwilą wymienionej. Koniec końców udaj się do swoich pionków, którzy są oznaczeni biało-czarną ikoną na ekranie.

It Takes Two - Bramy czasu

Tym razem Twoim zadaniem jest przesuwanie za pomocą dźwigni chmury i opuszczanie kropel deszczu za pomocą Cody'ego, aby zgasić wszystkie pożary. To otworzy Ci drogę dalej. Przy moście postaw klona na przycisku z lewej strony i przejdź do tego po prawej. Gdy wciśniesz jeden teleportuj się do drugiego i również go wciśnij. Gdy obie części mostu opadną, złap je w sidła za pomocą Cody'ego. Na samym końcu etapu znajdziesz bramę z zegarem - musisz ustawić godzinę taką, jaka znajduje się na wieży zegarowej. Teraz przejdź dalej i wejdź na ptaka, aby dotrzeć do wieży z lewej strony.

It Takes Two - Bramy czasu

Będąc w środku wskakuj na platformy i patrz na zegar na górze. Pokazuje on, jakiego koloru platformy są obecnie aktywne. Po przejściu do drugiego pomieszczenia wpuść May na lewą stronę - będzie musiała ona ustawiać za pomocą przycisków zegar tak, aby dostał się do niego Cody. Stań May na pierwszy przycisk i poczekaj na zegarze, aż pojawi się zielony kolor. Potem wskocz na czerwoną platformą i szybko przebiegnij May na przycisk z prawej strony, aby aktywować niebieską platformę, co pozwoli Cody'emu dostać się do zegara.

It Takes Two - Bramy czasu

Gdy będziesz skakał May po platformach, ustawiaj wskazówki jak najbliżej kolejnego koloru. Gdy May będzie w powietrzu szybko przestaw zegar aż do momentu, gdy druga postać dostanie się na drugą stronę. Po tym wejdź do windy i wejdź na ptaka - złap kilka granatów i rzuć nimi w barierę, aby odblokować promień. Potem leć do drugiej wieży, gdzie czeka na Ciebie następna zagadka. Postaw klona przy drzwiach z posągiem i wróć do Cody'ego - gdy otworzy drzwi teleportuj się i dostań się do następnej sali.

It Takes Two - Bramy czasu

W tej zagadce chodzi o to, aby wciskać na planszy klawisze z takim symbolem, aby po kolei ustawić godziny. Musisz więc kliknąć: osę, słowika, kota, księżyc, psa, a na końcu słońce. Po tym wyjdź z wieży i dostań się do ptaka - ponownie rozwal barierę za pomocą granatów. Teraz podleć pod główną wieżę - po jej lewej i prawej stronie znajdziesz ruchome ściany, po których musisz się wspinać, aby otworzyć dwa zawory prowadzące do środka. Gdy się tam znajdziesz, postaw szybko klon przy zbliżającej się do postaci ściany, a gdy go minie, teleportuj się do niego i wciśnij przycisk za nim się znajdujący.

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper