It Takes Two Rozdział 7 (Strych): Symfonia
Po przejściu przez zadymioną bramę wejdź po fortepianie do góry wskocz do dziury (obok rozbitego szkła). Znajdziesz tam flet - stań na jego końcu Codym, i dmuchnij w niego, aby postać wybiła się ku górze. Strzel swoją tarczą w linę, aby opuścić liny z hakiem. Gdy dotrzesz do przyrządu muzycznego trzymaj tarczę Codym, tworząc pole ochronne. Trzymaj się drugą postacią blisko tej pierwszej, aby móc przejść za niego.
Następnie znajdziesz się przy trąbkach, które odblokowują platformy. Dmuchaj w ten sposób, aby pomóc Cody'emu dostać się na drugą stronę (na samym końcu dmuchnij dwukrotnie w prawą trąbkę, aby utrzymać się). Przeniesiesz się do wirtualnego nieba, z którego uciekła dziwnym trafem orkiestra. Korzystając z jetpacków zbierz w pierwszej kolejności unoszące się w powietrzu z lewej strony nuty i przejdź do klatki z lewej strony. Znajdziesz tam kilka diabłów, których musisz zabić. Dwóch z nich posiada klucze do pomieszczenia, w którym zamknięta jest pierwsza część orkiestry.
Po ich zebraniu otwórz klatkę i wyjdź na zewnątrz, aby tym razem zebrać nuty z prawej strony. Po otwarciu drugiego pomieszczenia tym razem znajdziesz kilka chmurek i mgłę, która musi zniknąć. Strzelaj pociskami z jetpacka w chmury, a gdy któraś z nich będzie płakać, ustaw ją centralnie na lewo lub prawo od klatki. Tam też znajdują się dwie platformy z wajchą, która - po wejściu z nią w interakcję - wypuści trzy diabełki. Jeden z nich posiada klucz, który pozwoli Ci otworzyć klatkę. Po tym wróć do orkiestry, co sprawi, iż przeniesiesz się ponownie na scenę.